A moim zdaniem... (od najstarszych)
Pokazuj od
najnowszych
najnowszych
Największe
emocje
emocje
Elbląg miastem malkontentow. Jesteście żałośni drodzy elblążanie
Generalnie większość dużych miast staje się miastami prawoskrętów. Mowa oczywiście o wyprowadzaniu ruchu z głównych arterii na ulice lokalne. To są najlepsze rozwiązania, które nie komplikują ruchu na głównych arteriach miasta. Proszę popatrzeć na Warszawę czy Gdynię bądź Gdańsk.
Komplikują oczywiście dojazd do miejsc zamieszkania jak i pracy ale coś kosztem czegoś. Obecnie w wielu miastach ruch z głównych arterii rozprowadzany jest przez węzły komunikacyjne (jak ten na Grota). Nikt nie bawi się już w komplikujące ruch komunikacyjny rozwiązania takie jak co skrzyżowanie arterii z jakąkolwiek drogą to możliwy wjazd i wyjazd we wszystkich kierunkach.
Więcej ciekawych wpisów na info elbląg w artykule o zakończeniu prac na rondzie.
Kolejny krok porzadków w tym rejonie to 1/ zabudowa placu miedzy ul. 3maja / Baluckiego i Pl Konstytucji
2/ przebicie Zw. Jaszczurczego do Grunwaldzkiej i
Miasto prawoskrętów, zakazów ruchu, ulic jednokierunkowych. .. Coraz częściej jeździmy w naszym mieście naokoło generując zbędne kilometry, spalając niepotrzebnie paliwo itd. Mamy w ratuszu wyjątkowo kiepską ekipę w zakresie inżynierii ruchu i całą gamę inwestycji nikomu niepotrzebnych, o przepraszam, zapomniałem o wykonawcach, dla nich to niezły biznes :-). Cała ta parodia z przeróbką Grota Roweckiego i Nitschmana to pseudo ułatwienie. Czas na zmiany w ratuszu i tyle.
Popieram pana Krzysztofa Niedzwieckiego. W celu zapewnienia przepustowości głownych arterii komunikacyjnych w miastach, miasteczkach a także wiekszych wioskach likwiduje się "lewoskręty" co oczywiście utrudnia dojazd samochodem z domu do teściowej mieszkającej tuz po drugiej stronie arterii komunikacyjnej, ale przepustowość dród przelotowych powinna być z najważniejsza. W Elblągu likwidacja "lewoskrętów" postępuje wyjątkowo opornie. Wielkim błedem jest również zaślepienie uliczek dochodzących do dróg przelotowych co zwiększa natęzenie ruchu na tych uliczkachi zmusza do nadrabiania wielu kilometrów. Wjazd i wyjazd w te uliczki (wyłacznie na zasadzie prawoskrętu) z drogi o dużej przelotowości jakoś w Elblągu jest rozwiązaniem mocno niechcianym. Powiedział bym, ze obowiązuje zasada ze kierowca na skrzyżowaniu zawsze może skręcac gdzie zechce.
obecne rozwiązanie jest dobre dla nas mieszkańców ulicy Nitschmanna oraz dla udrożnienia ruchu na ulicy Hetmanskiej
tyle kasy na taki gówno!!! zmieniamy prezydenta już niedługo.
Czyżby na 9 zdjęciu ktoś wjechał pod prąd na rondo??
Ciekawszy jest temat prawoskrętów w Elblągu. Źle ustawione generują korki na ulicach. Można powiedzieć wszystkie w Elblągu "zielone strzałki" zapalają się za późno. Dopiero jak na przejściu dla pieszych jest czerwone światło, to zapala się zielona strzałka. Takie rozwiązanie to anachronizm i potraktowanie kierowców jako potencjalnych zabójców pieszych. Przy skręcie w prawo kierowca ma obowiązek ustąpić pieszemu i nie trzeba wymuszać postoju auta jak nikt nie przechodzi przejściem. Proste rozwiązanie bardziej ograniczy korki niż nowe ulice i ronda.