92
19.11.2010

A moim zdaniem... (od najstarszych)

Pokazuj od
najnowszych
Największe
emocje
No wlasnie, tyle kasy na kaprys Pana Sloniny+drugi kaprys-przeniesienie siedziby Pana WGD(ale to chyba na zlosc). Tylko te dwa pomysly niezwyklego zarzadcy miasta kosztowaly ponad 60 milionow, nie mowie juz o Modrzewinie. Czy zdaje sobie Pan sprawe jaki basen, albo nowe boiska mozna wybudowac za takie pieniadze? Ale jak zwykle jesli niewiadomo o co chodzi to chodzi o pieniadze(zasilenie swojej i znajomych kieszeni).
Mozart (2010.11.19)

info

0  
  0
nie rozumiem, nic a nic nie rozumiem. .. .. nie ma tyle wódki by ogarnąć sens tej całej modernizacji; tyle kasy poszło w p. .. ..
r. (2010.11.19)

info

0  
  0
czemu urzędasy mają darmowy parking na dziedzińcu UM a nam fundują coraz wiecej płatnych miejsc parkingowych?
~~xxx (2010.11.19)

info

0  
  0
Taką ktoś kiedyś wymyślił koncepcję by stopniowo przymuszać ludzi do rezygnacji z własnych środków transportu w komunikacji miejskiej do centrum.
KrzysztofNiedzwiecki (2010.11.19)

info

0  
  0
Elblążąnie! Ogarnijcie się!
exTerminator (2010.11.19)

info

0  
  0
To tendencja ogólnoeuroejska - mniej samochodów w centrum miasta, uspokojenie ruchu, strefy >30,drogi jednokierunkowe dopuszczone dla dwukierunkowego ruchu rowerowego, śluzy rowerowe, BUS-pasy, opłaty od samochodów wjeżdżających do centrum, zwężenia jezdni, punkty przesiadkowe park@&ride, park&bike, strefy ruchu pieszego, itp, itd. A i tak najważniejsza jest zmiana mentalności i przyzwyczajeń - samochód nie jest stworzony do poruszania się po mieście.
MARECKI (2010.11.19)

info

0  
  0
A moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem byłby skręt z ul. Hetmańskiej w prawo w Nitschmanna, co pozwoliło by dojechać do ul. Traugutta, Kosynierów i Grobli i taki ruch pojazdów odciążył by skrzyżowanie przy Biedronce. Bezsensem jest ukierunkowanie ruchu z Nitschmanna w prawo na ul. Hetmańską jeżeli można od tamtej strony dojechać do skrzyżowania przy Biedronce, które rozprowadza ruch we wszystkich kierunkach. Oczywiście pozostawiając ten odcinek Nitschmanna, który jest dwukierunkowy.
Profesor (2010.11.19)

info

0  
  0
popieram profesora, wracałem z pracy jade z grochowskiej na groble, po co sie mam pchać na biedronke, niech puszczą tą nitke przez nitschmana to rozładują tam korki, myślałem że tak będzie teraz to bzdura
(2010.11.19)

info

0  
  0
Nie jestem zaiteresowany przejazdem po tej ulicy, chodze na pieszo nie mam prawajazdy, popieram pana H. Słonine, dobrze rządzi, ale prawda to mu nie wyszło
(2010.11.19)

info

0  
  0
Mieszkam przy ul. Traugutta i myślałam, że po zakończeniu tej >20mln-wej inwestycji jadąc w kierunku al. Tysiąclecia nie będę już musiała jechać Grota-Roweckiego w kierunku, ,Biedronki'' i tam skręcać w lewo w Hetmańską, a przemknę jak strzała na wprost przez nowe rondo i ul. Nitshmana skręcając w lewo w Hetmańską. To samo jadąc z Tysiąclecia na Traugutta znowu muszę jechać po staremu tzn. Hetmańską do, ,Biedronki'', skręt w prawo w Grota -Roweckiego i skręt w lewo w Traugutta - zamiast z Hetmańskiej w Nitshmana i prosto w Traugutta. Czyli nic się nie zmieniło. Co to za modernizacja, to są wyrzucone pieniądze w błoto, a właściwie w tory tramwajowe. Ma rację mój przedmówca, że wystarczyło zainstalować sygnalizację świetlną przy szkole muzycznej. Chyba, że pozmieniane zostaną znaki drogowe na ul. Nitshmana i Hetmańskiej. Puszczenie linii tramwajowej ul. 12 Lutego to też chybiony pomysł.
e-nka (2010.11.19)

info

0  
  0