41
29.10.2008

A moim zdaniem... (od najstarszych)

Pokazuj od
najnowszych
Największe
emocje
Do zniecierpliwiony : kto Tobie powiedział, że jestem z Elblaga ?
Wowka (2008.10.30)

info

0  
  0
czy to nie ty popełniłeś na łamach portelu artykuł opisujący naszą elbląską rzeczywistość?ale fakt, to niczego nie przesądza. wobec tego, przykro mi tylko że robisz co możesz aby poddać w wątpliwość sensowność przekopu. jak widać, pojawia się coraz więcej argumentów przemawiających za i doprawdy nie da sie wszystkiego wytłumaczyć nierzetelnością i politycznym zamówieniem.
zniecierpliwiony (2008.10.30)

info

0  
  0
przeraża mnie Twoja naiwność ! wszystkie decyzje związane z przekopem są tylko i wyłącznie polityczne ! bez uzasadnienia ekonomicznego ! Żadne badania nie potwierdziły a wręcz przeciwnie sens budowy przekopu!
w-ka (2008.10.30)

info

0  
  0
Kanał przez Mierzeję koniecznie i to jak najszybciej! To szansa dla Elbląga na wyjście z zapyziałości. Inwestycja szybko się opłaci - wolny transport, rozwój handlu, atrakcja turystyczna, rozwój regionu
(2008.10.31)

info

0  
  0
Przeczytałem dotychczasowy=e wypowiedzi i komentarze. Az przykro, że kpią z naukowców i wyników ich badań Ci, co pisząc błędy ortograficzne sadzą. Mędrcy z bozej łaski. Gęby niewyparzone, krytykanctwo prowincjonalne. A może by tak edukacji nieco i terapii antyzacietrzewieniowej? Oj przydałoby się niektórym. Na naukę pisania nigdy nie jest za późno. Z przekopem pali się! I to bardzo!!!! Do roboty!!!!!
(2008.10.31)

info

0  
  0
WOWKA = kulas
Juras (2008.10.31)

info

0  
  0
ja do tych ekologów. .. .. co wyciągaja argument o tarle rybek. .. tan przekop bardzo by im to ulatwil w przeciwienstwie do rosjan. .. co do rybaków rybek łowicie coraz mniej bo niczego nie przestrzegacie ani tego ze ma tarło i czy ma wymiar. .. .mozna zrobic tak ze nic nie bedzie szkodziło, a mierzeja jest juz wyspą wiec niech nie tarabanią, zaniedbany zalew to pretensje prosze do wszystkich bo przez ostatnie 50 lat nikt tam nic nie robił tylko było brane, gdzie byli wtedy ekolodzy gdzie sa ich dzialania aby powstawaly tam oczyszczalnie, czemu nie protestują w Rosji ze puszczją do zalewu syf, to wam nie przeszkadza tylko przekop który moze nam dac szanse tym bardziej ze pachnie recesja a przy nim bedą miejsca pracy. .. .Jak trzeba to jestem wstanie kupic pare cegiełek aby dołożyc sie do przekopu nawet moge dołożyci pare łopat i swoją prace bo to jest dla nas szansa. .. .. WOWKA takis mądry to czemu nic nie robisz nad twoim Kanałem Elbląskim bo co Trzeba popracowac głąwą ruszyć. .. tam nie widzisz ze tez nic nie robią. .. czemu nie pojdzisz na radę gminy nie tupniesz nogą i nie powiesz do roboty bo tam sa miejsca pracy bo tam jest m. in nasz rozwoj, nie przeszkadzaj leniu jeden, mondrala od siedmiu boleści. .. Pochwal sie co ty zrobiłeś, jakie masz osiągnięcia
TAK SOBIE (2008.10.31)

info

0  
  0
Tutaj możecie znaleźć większość odpowiedzi na nurtujące was pytania o sens ekonomiczny kanału i plany rozwojowe portu Elbląg jako elementu zespołu portów Gdynia-Elbląg pod wspólnym zarządem (tak jak w Szczecinie-Świnoujściu): http://www.baltic-ukraine.com/pl/index.php?section=a0_1
(2008.10.31)

info

0  
  0
We wrześniu 2008 roku Zarząd Portu Morskiego Elbląg przeprowadził wstępne rozmowy z kierownictwem Warmińsko-Mazurskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej z siedzibą w Olsztynie. Tematem rozmów była współpraca Portu i Strefy w kontekście oczekiwanego rozpoczęcia budowy kanału żeglugowego przez Mierzeję Wiślaną. Bliskość taniego portu pełnomorskiego będzie istotnym atutem, który podniesie atrakcyjność Strefy w oczach potencjalnych inwestorów – uznali dyrektorzy Portu i Strefy. Na budowie kanału w największym stopniu, poza Elblągiem, skorzysta Pasłęk i Morąg, gdyż miasta te są atrakcyjnie położone w sąsiedztwie przyszłego portu i posiadają wolne działki przy linii kolejowej łączącej Olsztyn z Elblągiem. Dlatego w przyszłości należy się spodziewać znacznego rozszerzenia terenu morąskiej i pasłęckiej podstrefy WM SSE. W dalszej kolejności można będzie rozważać wykorzystanie atutu portowego dla przyciągnięcia inwestorów w pozostałe warmińsko-mazurskie miasta, które posiadają połączenie kolejowe z Elblągiem. W szczególności mowa tu o Olsztynie, Korszach, Kętrzynie, Giżycku, Ełku, Mrągowie i Szczytnie, przy czym w większości przypadków w grę wchodziłoby rozszerzenie obszaru Strefy. z portalu "Bałtycka Ukraina"
(2008.10.31)

info

0  
  0
jedno mnie przy tym zastanawia:protestujący praktycznie przy wszystkich inwestycjach na terenach NATURY 2000 GREENPEACE, tym razem nie widzi przeszkód. a nasi "rodzimi "ekolodzy pospołu z gdańskim lobby portowym i krynicą morską i owszem. przecież to na kilometr pachnie patrzeniem tylko na czubek własnego nosa i partykularnym interesem. władzom krynicy nie w smak że inwestycja będzie na terenie gminy sztutowo i pieniążki popłyną do sąsiada, a nie do nich. i żadne zasłanianie się ekologią czy odcięciem od świata tej hipokryzji nie przykryje.
zniecierpliwiony (2008.10.31)

info

0  
  0