A moim zdaniem... (od najstarszych)
Pokazuj od
najnowszych
najnowszych
Największe
emocje
emocje
@Słodkii - Jak można pomyśleć inaczej :)... poza tym są tam szlabany! tłumok tylko by stał..
Z tym, że niektórzy z pisowskiej mafii niebawem będą tańczyć kryminal tango
Czy ktos mi moze wytlumaczyc w jakim celu przedwczoraj w nocy powcy usuneli z muzeum II WŚ wszelkie wystawy z Rotmistrzem Pileckim, Inka, Rodziną Ulmów, Maksymilianie Kolbe?
Kto robił projekt mostu niech poprawia w ramach gwarancji, albo niech zwraca pieniądze za bubel.
Proponuję nazwę tego mostu - Kaczor.
Wszystkie mosty budowane w ostatnich latach miały choroby wieku gwarancyjnego. Sobieszewo, Drewnica, nie wspominając elbląskich. Nigdy nie wiadomo było, czy i jak długo będą zepsute. Dopiero po kilku latach i ustaniu gwarancji, dało się je naprawić skutecznie. Jeżeli rzeczywiście jest problem, to nie otwierajcie na cała szerokość, tylko zapalajcie zielone, jak jest przejście 20 metrowe. A w przyszłości, nie budujcie pomników o największej.... rozpiętości, tylko wystarzający dla przepłynięcia tych, które potencjalnie będą przepływać, a tu szerokość ogranicza przekop w Nowym Świecie. A podsumowujęć, stary pontonowy był mniej zawodny niż myśl techniczna polskich urzędników wspomaganych internetową inteligencją. Zastanówmy się, co jeszcze da się spie..... Udało się Tolkmicko, Frombork.... Czego jeszcze Urząd dotknie?
@entuzjasta - "Czego jeszcze Urząd dotknie?" - PIS zarządzał budową tego mostu! Czy uważasz, że most jest bublem z winy władz Elbląga? To jacyś znajomi pisowców robili przecież. Rozumiem że kaczy wódz już był obrażony, że portu w Elblągu nie przejmie, ale to w 100% inwestycja PIS. Wycieczki fanów pis jeździły i się zachwycały. Zachwycały ewidentnym bublem. Ciekawe jeszcze, ile mechanizmy na przekopie wytrzymają. to jest pytanie.
@GłębokaMyśl - Jak głupio mądry kupi telewizor i mu się zaraz popsuje, to będzie jego wina bo taki model wybrał. Niech pogonią prawników do pracy i niech winna firma usunie usterki. Tylko skuteczniej niż przy elbląskich mostach.
@N.p. - Oczywiście, ani władze Elbląga, ani nawet powiatu Elbląskiego nie miały nic do gadania w inwestycji "NARODOWEJ". To Urząd Morski był gospodarzem i dawał wytyczne projektowe, przeprowadzał przetargi, podpisywał umowy, oceniał dokumentacje, przeprowadzał nadzory i odbiory. Powstaje pytanie, czy nadal będzie się czekało na serwis gwarancyjny co parę dni, czy wymusi karami umownymi i wnioskami o odszkodowanie, porządną modyfikację tego bubla, żeby nie opłacało się łatać watą urządzeń technicznych.