Wybrany wątek opinii
Wszystkie mosty budowane w ostatnich latach miały choroby wieku gwarancyjnego. Sobieszewo, Drewnica, nie wspominając elbląskich. Nigdy nie wiadomo było, czy i jak długo będą zepsute. Dopiero po kilku latach i ustaniu gwarancji, dało się je naprawić skutecznie. Jeżeli rzeczywiście jest problem, to nie otwierajcie na cała szerokość, tylko zapalajcie zielone, jak jest przejście 20 metrowe. A w przyszłości, nie budujcie pomników o największej.... rozpiętości, tylko wystarzający dla przepłynięcia tych, które potencjalnie będą przepływać, a tu szerokość ogranicza przekop w Nowym Świecie. A podsumowujęć, stary pontonowy był mniej zawodny niż myśl techniczna polskich urzędników wspomaganych internetową inteligencją. Zastanówmy się, co jeszcze da się spie..... Udało się Tolkmicko, Frombork.... Czego jeszcze Urząd dotknie?
Do moderacji
Odpowiedz
2
0
@entuzjasta - "Czego jeszcze Urząd dotknie?" - PIS zarządzał budową tego mostu! Czy uważasz, że most jest bublem z winy władz Elbląga? To jacyś znajomi pisowców robili przecież. Rozumiem że kaczy wódz już był obrażony, że portu w Elblągu nie przejmie, ale to w 100% inwestycja PIS. Wycieczki fanów pis jeździły i się zachwycały. Zachwycały ewidentnym bublem. Ciekawe jeszcze, ile mechanizmy na przekopie wytrzymają. to jest pytanie.
Do moderacji
Odpowiedz
4
5
@N.p. - Oczywiście, ani władze Elbląga, ani nawet powiatu Elbląskiego nie miały nic do gadania w inwestycji "NARODOWEJ". To Urząd Morski był gospodarzem i dawał wytyczne projektowe, przeprowadzał przetargi, podpisywał umowy, oceniał dokumentacje, przeprowadzał nadzory i odbiory. Powstaje pytanie, czy nadal będzie się czekało na serwis gwarancyjny co parę dni, czy wymusi karami umownymi i wnioskami o odszkodowanie, porządną modyfikację tego bubla, żeby nie opłacało się łatać watą urządzeń technicznych.
Do moderacji
Odpowiedz
6
0
@entuzjasta - Jakie władze... gang nieudaczników zainteresowany współpracą z deweloperami
Jak Adamowicz...
Do moderacji
Odpowiedz
0
1