93
09.09.2021

A moim zdaniem... (od najstarszych)

Pokazuj od
najnowszych
Największe
emocje
Jeździj idioto spokojnie to 8 będzie bezpiecznie POpaprancu
(2021.09.09)
Szkoda, że tak myślących jak autor tekstu, niestety nie ma w olsztyńskim oddziale budowy dróg. Oczywiście Elbląg przez Olsztyn jest jak zwykle traktowany po macoszemu, u siebie takiego bubla by nie zrobili. Czy jest w ogóle szansa, żeby to zmienić? Podpiszę się pod tym ja i moja rodzina, sąsiedzi i znajomi
Kachna (2021.09.09)

info

3  
  2
@Kamileg - Niestety w tym obszarze gdzie jest DK22 nie ma innej drogi o przebiegu wschód - zachód, i nie musi ona być do Kostrzyna, a wystarczy do Gorzowa, gdzie połączy się z S3.Pomiędzy drogami S5 i S6,jest zbyt duża luka i S22 powinna powstać. Tak naprawdę nawet taka forma jak na Grzechotki dużo pomoże, ale 2+1 byłby w zupełności ok. Ta droga w obecnej formie nie ma prawa bytu, bez obwodnic nic się nie zmieni.
yyy (2021.09.09)
Czy wolisz mieć 1000 USD czy 1000 PLN. .. .Autor naprawdę nie jest w ciemie bity. Ja uważam jednak ze DK22 powinna być 6-scio pasmowa. ..
(2021.09.10)
Posiadacze aut o rejestracji NEB czekają na tę drogę z niecierpliwością. ..
(2021.09.10)
Ta droga jest jak pakt Ribbentrop - Mołotow. .. PARTIA mówi jej stanowcze NIE !
GłębokaMyśl (2021.09.10)
bijecie pianę olsztyńskie pierdoły wystarczy postawić odcinkowy pomiar prędkości doprowadzić drogę do stanu używalności i skończą się piraci za kierownicą kto ma się zabić ten się zabije zostaną normalni
(2021.09.10)

info

1  
  0
Zanim cos napiszesz to pomysl?po pierwsze zeby zrobic expresowke dwupasmowa do fiszewa trzeba wywlaszczyc wiecej ziemi rolnikom i zaplacic wieksxe odszkodowania. Po drugie ekspresowka dwupasmowa do fiszewa nie ma sensu bo nie mozna jej dalej przedluzyc w przyszlosci. Chyba bubel to ten artykol.
Keys (2021.09.10)

info

4  
  0
Popieram A może by tak zapytać o zdanie naczelnego znawcę infrastruktury drogowej radnego Turleja. Fachowca od garbów zwalniających na ul. Wiejskiej?
Przyjaciel Królika (2021.09.10)

info

3  
  0
Autor nie ma racji! Jeżdżę codzień z Gd do Ega. Jeśli przejadę zjazd E-g – Frombork, następny mam w kierunku Malborka! Jeśli będzie Ska to zjazdy BĘDĄ pod E-giem i pod Fiszewem, zatem mieszkańcy JEGŁ. chcący dojechać do Gronowa będą nadrabiać kawał drogi, to samo w drugą stronę, ale tu dochodzą mieszkańcy innych Gmin – i na to nie ma przyzwolenia – AUTORZE PODEJMIJ PRÓBĘ LOGISTYCZNĄ, a nie myśl o własnym JA – Jakie to bezpieczeństwo, jeśli na terenie zalewowym znajdzie się droga odcinająca lub przedłużająca dojazd służb? A co ze STRAŻAMI lub KARETKĄ, które będą musiały wyłącznie korzystać z ustalonych normatywnie zjazdów? Jeśli chodzi o bariery, radzę autorowi zapoznać się KRYTYKĄ EKSPERTÓW przy stosowaniu barier wzdłużnych – popatrzcie na zdjęcie DK20 obw. Kościerzyny (takie rozwiązania otrzymały w Polsce „złote maliny”)i wyobraźcie sobie awarię samochodu, zaśnięcie kier. , zderzenie z dzikiem itd. Robi się KOREK, a w tym czasie, z tyłu jedzie STRAŻ lub KARETKA POG. niekoniecznie do wypadku na drodze – gratuluję pomysłu, MASZ WTEDY CHŁOPIE KORYTARZ ŻYCIA, pas odseparowany barierą staje się pułapką! NIE MA NA TAKIE ROZWIĄZANIA ZGODY ZE STRONY SŁUŻB RATUNKOWYCH, BO NIE ODWAŻĄ SIĘ UZGODNIĆ TAKIEGO PROJEKTU! W naszych rękach jest jedynie kultura jazdy! Twój pomysł to KIT!
Gdańsk-Elbląg-Malbork (2021.09.10)