A moim zdaniem... (od najstarszych)
Pokazuj od
najnowszych
najnowszych
Największe
emocje
emocje
Jeździj idioto spokojnie to 8 będzie bezpiecznie POpaprancu
Szkoda, że tak myślących jak autor tekstu, niestety nie ma w olsztyńskim oddziale budowy dróg. Oczywiście Elbląg przez Olsztyn jest jak zwykle traktowany po macoszemu, u siebie takiego bubla by nie zrobili. Czy jest w ogóle szansa, żeby to zmienić? Podpiszę się pod tym ja i moja rodzina, sąsiedzi i znajomi
@Kamileg - Niestety w tym obszarze gdzie jest DK22 nie ma innej drogi o przebiegu wschód - zachód, i nie musi ona być do Kostrzyna, a wystarczy do Gorzowa, gdzie połączy się z S3.Pomiędzy drogami S5 i S6,jest zbyt duża luka i S22 powinna powstać. Tak naprawdę nawet taka forma jak na Grzechotki dużo pomoże, ale 2+1 byłby w zupełności ok. Ta droga w obecnej formie nie ma prawa bytu, bez obwodnic nic się nie zmieni.
Czy wolisz mieć 1000 USD czy 1000 PLN. .. .Autor naprawdę nie jest w ciemie bity. Ja uważam jednak ze DK22 powinna być 6-scio pasmowa. ..
Posiadacze aut o rejestracji NEB czekają na tę drogę z niecierpliwością. ..
Ta droga jest jak pakt Ribbentrop - Mołotow. .. PARTIA mówi jej stanowcze NIE !
bijecie pianę olsztyńskie pierdoły wystarczy postawić odcinkowy pomiar prędkości doprowadzić drogę do stanu używalności i skończą się piraci za kierownicą kto ma się zabić ten się zabije zostaną normalni
Zanim cos napiszesz to pomysl?po pierwsze zeby zrobic expresowke dwupasmowa do fiszewa trzeba wywlaszczyc wiecej ziemi rolnikom i zaplacic wieksxe odszkodowania. Po drugie ekspresowka dwupasmowa do fiszewa nie ma sensu bo nie mozna jej dalej przedluzyc w przyszlosci. Chyba bubel to ten artykol.
Popieram A może by tak zapytać o zdanie naczelnego znawcę infrastruktury drogowej radnego Turleja. Fachowca od garbów zwalniających na ul. Wiejskiej?
Autor nie ma racji! Jeżdżę codzień z Gd do Ega. Jeśli przejadę zjazd E-g – Frombork, następny mam w kierunku Malborka! Jeśli będzie Ska to zjazdy BĘDĄ pod E-giem i pod Fiszewem, zatem mieszkańcy JEGŁ. chcący dojechać do Gronowa będą nadrabiać kawał drogi, to samo w drugą stronę, ale tu dochodzą mieszkańcy innych Gmin – i na to nie ma przyzwolenia – AUTORZE PODEJMIJ PRÓBĘ LOGISTYCZNĄ, a nie myśl o własnym JA – Jakie to bezpieczeństwo, jeśli na terenie zalewowym znajdzie się droga odcinająca lub przedłużająca dojazd służb? A co ze STRAŻAMI lub KARETKĄ, które będą musiały wyłącznie korzystać z ustalonych normatywnie zjazdów? Jeśli chodzi o bariery, radzę autorowi zapoznać się KRYTYKĄ EKSPERTÓW przy stosowaniu barier wzdłużnych – popatrzcie na zdjęcie DK20 obw. Kościerzyny (takie rozwiązania otrzymały w Polsce „złote maliny”)i wyobraźcie sobie awarię samochodu, zaśnięcie kier. , zderzenie z dzikiem itd. Robi się KOREK, a w tym czasie, z tyłu jedzie STRAŻ lub KARETKA POG. niekoniecznie do wypadku na drodze – gratuluję pomysłu, MASZ WTEDY CHŁOPIE KORYTARZ ŻYCIA, pas odseparowany barierą staje się pułapką! NIE MA NA TAKIE ROZWIĄZANIA ZGODY ZE STRONY SŁUŻB RATUNKOWYCH, BO NIE ODWAŻĄ SIĘ UZGODNIĆ TAKIEGO PROJEKTU! W naszych rękach jest jedynie kultura jazdy! Twój pomysł to KIT!