UWAGA!
[X]lub zarejestruj konto na portElu.
Autor nie ma racji! Jeżdżę codzień z Gd do Ega. Jeśli przejadę zjazd E-g – Frombork, następny mam w kierunku Malborka! Jeśli będzie Ska to zjazdy BĘDĄ pod E-giem i pod Fiszewem, zatem mieszkańcy JEGŁ. chcący dojechać do Gronowa będą nadrabiać kawał drogi, to samo w drugą stronę, ale tu dochodzą mieszkańcy innych Gmin – i na to nie ma przyzwolenia – AUTORZE PODEJMIJ PRÓBĘ LOGISTYCZNĄ, a nie myśl o własnym JA – Jakie to bezpieczeństwo, jeśli na terenie zalewowym znajdzie się droga odcinająca lub przedłużająca dojazd służb? A co ze STRAŻAMI lub KARETKĄ, które będą musiały wyłącznie korzystać z ustalonych normatywnie zjazdów? Jeśli chodzi o bariery, radzę autorowi zapoznać się KRYTYKĄ EKSPERTÓW przy stosowaniu barier wzdłużnych – popatrzcie na zdjęcie DK20 obw. Kościerzyny (takie rozwiązania otrzymały w Polsce „złote maliny”)i wyobraźcie sobie awarię samochodu, zaśnięcie kier. , zderzenie z dzikiem itd. Robi się KOREK, a w tym czasie, z tyłu jedzie STRAŻ lub KARETKA POG. niekoniecznie do wypadku na drodze – gratuluję pomysłu, MASZ WTEDY CHŁOPIE KORYTARZ ŻYCIA, pas odseparowany barierą staje się pułapką! NIE MA NA TAKIE ROZWIĄZANIA ZGODY ZE STRONY SŁUŻB RATUNKOWYCH, BO NIE ODWAŻĄ SIĘ UZGODNIĆ TAKIEGO PROJEKTU! W naszych rękach jest jedynie kultura jazdy! Twój pomysł to KIT!
Gdańsk-Elbląg-Malbork