93
09.09.2021

A moim zdaniem... (od najstarszych)

Pokazuj od
najnowszych
Największe
emocje
A kto rządzi ??PIS kto ich wybrał Krasnoludki ???
ELBLĄŻANIN. (2021.09.10)

info

2  
  2
W elblagu budują tylko ronda jak by to był jakis Kwidzyn czy Dzierzgoń. Wjazd z każdej strony zablokowany. Drogi wlotowe do elblaga jednopasmowe. Jak ktoś dawno nie był w Olsztynie to polecam tam się wybrać. Z każdej strony dojazdówki minimum 2 pasmowe z estakadami, wiaduktami. .. jak już rondo to z 2 pasami i dodatkowo często rozbudowane o dodatkowy omijak dla skręcających w prawo. Jak najbardziej powinna być droga 2+2 aż do starogardu. Olsztyn niech nie będzie taki zachłanny, ileż możemy to znosić
(2021.09.10)
W tym wpisie ktoś sam sobie odpowiedział. A zatem właśnie dlatego że w Olsztynie prawie wszystkie drogi dojazdowe do miasta są szerokie, dwupasmowe, z estakadami itp, dlatego że jest tam obwodnica, której nie było, tramwaje i inne, nie ma ich i zapewne długo nie będzie w Elblągu i innych miastach województwa warmińsko mazurskiego.
BEZ ŚCIEM proszę (2021.09.10)
@Gdańsk-Elbląg-Malbork - Jeśli dyskutujemy o nowej drodze to większość argumentów traci znaczenie. .. ponieważ pozostanie stara droga jako zabezpieczająca ruch lokalny. Pozostaje jedynie argument barierek, które automatycznie wymuszają budowę dróg technicznych wzdłuż całego odcinka z barierkami, które niby poprawiają bezpieczeństwo ale to nie jest takie zupełnie oczywiste. ..
GłębokaMyśl (2021.09.10)
@GłębokaMyśl - Nie do końca trafne stwierdzenie jeśli chodzi o argumentację! Droga lokalna (jako stara DK22)zabezpieczy ruch lokalny dla jednej części - Jegłownik i okolice, natomiast po drugiej stronie będzie Gronowo, sąsiednie miejscowości i większość sąsiedniej Gminy - jeśli będzie ekspresówka, to mieszkańcy tej części będą musieli jechać albo w górę, albo w dół, czyli ogromnie nadrabiać drogi, aby wjechać w zjazd drogowy. Dlatego optymalnym rozwiązaniem jest poszerzona droga klasy GP!! Bariery oddzielające pasy ruchu do zbrodnia i absurd drogowy. Mają zastosowanie jedynie jako separacja szerokich dwupasmowych dróg ekspresowych i autostrad, a nie GŁÓWNYCH PRZYSPIESZONYCH w układzie 2+1!! Wąski pas wydzielony barierą spowolni jazdę (maszyna rolnicza, zepsute auto)i wtedy sznur od Elbląga do Malborka gwarantowany. Autor wie, że dzwoni, ale nie wie w jakim kościele!!
GSZ/NEB (2021.09.10)
@GSZ/NEB - GM zakłada milcząco, że drogi lokalne będą miały wiadukty nad nową drogą. .. w jakim układzie by nie powstała. Kwestię barierek GM już poruszyła w poprzednim poście.
GłębokaMyśl (2021.09.10)
Powiem więcej. DK22 bez wątpliwości powinna powstać jako droga czteropasmowa ale nie tylko do Fiszewa. To ważna droga krajowa o dużym natężeniu ruchu, łącząca S7 z autostradą A1.Więc nie ma żadnych wątpliwości co do klasy drogi jaka powinna zostać zaplanowana i zrealizowana przez GDDKiA na terenie sąsiadujących ze sobą województw pomorskiego i warmińsko mazurskiego.
(2021.09.10)

info

2  
  1
@GSZ/NEB - Potwierdzam.
(2021.09.10)
Zależy nam na bezpieczeństwie, przepustowości, oraz szybszym przemieszczaniu się na odcinku Elbląg - Fiszewo. Takie rozwiązanie gwarantuje budowa czteropasmowej(2+2)drogi w klasie „S”, czyli dobrze znanej nam „ekspresówki” z oddzielonymi pasami ruchu za pomocą barierek energochłonnych, wiaduktów, etc.
kasztelan elbląg (2021.09.10)

info

2  
  2
Tylko 2+2.Rozważanie 2+1 to po prostu KPINA!!! Jk widzę coś takiego to się zastanawiam po co projektant w ogóle studiował. Robimy porządną drogę czy popierdółkę, do przebudowy.
Ryszard W. (2021.09.10)