Wybrany wątek opinii
Autor nie ma racji! Jeżdżę codzień z Gd do Ega. Jeśli przejadę zjazd E-g – Frombork, następny mam w kierunku Malborka! Jeśli będzie Ska to zjazdy BĘDĄ pod E-giem i pod Fiszewem, zatem mieszkańcy JEGŁ. chcący dojechać do Gronowa będą nadrabiać kawał drogi, to samo w drugą stronę, ale tu dochodzą mieszkańcy innych Gmin – i na to nie ma przyzwolenia – AUTORZE PODEJMIJ PRÓBĘ LOGISTYCZNĄ, a nie myśl o własnym JA – Jakie to bezpieczeństwo, jeśli na terenie zalewowym znajdzie się droga odcinająca lub przedłużająca dojazd służb? A co ze STRAŻAMI lub KARETKĄ, które będą musiały wyłącznie korzystać z ustalonych normatywnie zjazdów? Jeśli chodzi o bariery, radzę autorowi zapoznać się KRYTYKĄ EKSPERTÓW przy stosowaniu barier wzdłużnych – popatrzcie na zdjęcie DK20 obw. Kościerzyny (takie rozwiązania otrzymały w Polsce „złote maliny”)i wyobraźcie sobie awarię samochodu, zaśnięcie kier. , zderzenie z dzikiem itd. Robi się KOREK, a w tym czasie, z tyłu jedzie STRAŻ lub KARETKA POG. niekoniecznie do wypadku na drodze – gratuluję pomysłu, MASZ WTEDY CHŁOPIE KORYTARZ ŻYCIA, pas odseparowany barierą staje się pułapką! NIE MA NA TAKIE ROZWIĄZANIA ZGODY ZE STRONY SŁUŻB RATUNKOWYCH, BO NIE ODWAŻĄ SIĘ UZGODNIĆ TAKIEGO PROJEKTU! W naszych rękach jest jedynie kultura jazdy! Twój pomysł to KIT!
Do moderacji
Odpowiedz
3
0
@Gdańsk-Elbląg-Malbork - Jeśli dyskutujemy o nowej drodze to większość argumentów traci znaczenie. .. ponieważ pozostanie stara droga jako zabezpieczająca ruch lokalny. Pozostaje jedynie argument barierek, które automatycznie wymuszają budowę dróg technicznych wzdłuż całego odcinka z barierkami, które niby poprawiają bezpieczeństwo ale to nie jest takie zupełnie oczywiste. ..
Do moderacji
Odpowiedz
0
0
@GłębokaMyśl - Nie do końca trafne stwierdzenie jeśli chodzi o argumentację! Droga lokalna (jako stara DK22)zabezpieczy ruch lokalny dla jednej części - Jegłownik i okolice, natomiast po drugiej stronie będzie Gronowo, sąsiednie miejscowości i większość sąsiedniej Gminy - jeśli będzie ekspresówka, to mieszkańcy tej części będą musieli jechać albo w górę, albo w dół, czyli ogromnie nadrabiać drogi, aby wjechać w zjazd drogowy. Dlatego optymalnym rozwiązaniem jest poszerzona droga klasy GP!! Bariery oddzielające pasy ruchu do zbrodnia i absurd drogowy. Mają zastosowanie jedynie jako separacja szerokich dwupasmowych dróg ekspresowych i autostrad, a nie GŁÓWNYCH PRZYSPIESZONYCH w układzie 2+1!! Wąski pas wydzielony barierą spowolni jazdę (maszyna rolnicza, zepsute auto)i wtedy sznur od Elbląga do Malborka gwarantowany. Autor wie, że dzwoni, ale nie wie w jakim kościele!!
Do moderacji
Odpowiedz
1
0
@GSZ/NEB - GM zakłada milcząco, że drogi lokalne będą miały wiadukty nad nową drogą. .. w jakim układzie by nie powstała. Kwestię barierek GM już poruszyła w poprzednim poście.
Do moderacji
Odpowiedz
0
0
@GSZ/NEB - Potwierdzam.
Do moderacji
Odpowiedz
0
0