Elbląg się promuje

8
10.04.2008
Elbląg po raz siódmy prezentuje się na Targach Turystycznych w Gdańsku.
Od dziś (10 kwietnia) do 12 kwietnia w Gdańsku odbywać się będzie największe i najważniejsze spotkanie branży turystycznej u progu sezonu turystycznego. Kwietniowe targi turystyczne to autorski, zintegrowany projekt wystawienniczy, odpowiedź na zapotrzebowanie branży. - Gdańskie Targi Turystyczne GTT cieszą się dużą popularnością - rokrocznie odwiedza je ponad 10 tys. gości, zarówno branżowych, jak i publiczność poszukująca zagranicznych i krajowych promocyjnych ofert wypoczynkowych, które sprzedawane są po preferencyjnych cenach – mówi Agnieszka Staszewska, naczelnik Wydziału Promocji UM w Elblągu. Tegoroczny program targów obejmuje m.in.: warsztaty, wycieczki studyjne, konferencje międzynarodowe, debaty, giełdy: hoteli, pensjonatów, agroturystyki, szkół turystycznych i językowych, salony turystyki biznesowej i uzdrowiskowej. Równocześnie odbędą się targi sportów wodnych, inwestycji hotelarskich, wyposażenia i zaopatrzenia obiektów gastronomicznych i hoteli. Całość zaś uatrakcyjnią liczne konkursy dla uczestników i odwiedzających, festyny oraz kuchnie regionalne. Jak co roku na targach zaprezentują się narodowe i regionalne organizacje promocji turystycznej, touroperatorzy, biura podróży, agencje turystyczne, baza turystyczna, przewoźnicy. Elbląg po raz siódmy bierze udział w Gdańskich Targach Turystycznych. Wystawia swoją ofertę wspólnie z Euroregionem Bałtyk. - Na stoisku dostępne będą materiały informacyjne dot. miasta m.in. przewodniki po Elblągu i okolicach, plany miasta wraz z atrakcjami turystycznymi i informacjami dot. rejsów Kanałem Elbląskim, a także oferty elbląskich hoteli – wymienia Agnieszka Staszewska. – Prezentowane materiały będą dostępne w trzech wersjach językowych. Trafią do turystów krajowych i zagranicznych. Targi organizowane są u progu sezonu turystycznego, co stanowi doskonałą promocję i zachętę do spędzania urlopów i odwiedzenia naszego miasta. - To nie jedyne targi turystyczne, podczas których prezentowana jest oferta promocyjna Elbląga – dodaje naczelnik. - Miasto prezentuje się na targach poznańskich Salon Tour, oferta trafia także do gości Targów Turystycznych w Berlinie. Po raz pierwszy miasto otrzymało w tym roku zaproszenie do wyjątkowo prestiżowych targów organizowanych w październiku szwajcarskim Lugano. Podczas targów uruchomiona zostanie strefa „Skarby Europy Środkowej”, w której znajdzie się stoisko Elbląga. W ubiegłym roku podobną wystawę dotyczącą tego regionu Europy odwiedziło 66 tysięcy gości. Co roku miasto wystawia swoją ofertę także na targach inwestycyjnych. W tym roku po raz trzeci Elbląg weźmie udział w majowych Międzynarodowych Targach CEPIF w Warszawie oraz w październikowych Europejskich Targach EXPO-Real w Monachium.
oprac. A

Najnowsze artykuły w tym dziale Bądź na bieżąco, zamów newsletter

A moim zdaniem...

Tak sobie myślę, że przede wszystkim Elbląg powinien być reklamowany przy drogach prowadzących do naszego grodu. Tablice reklamowe i billboardowe powinny być tak usytuowane, i tak zaprojektowane, aby przykuwały uwagę (np. czy wiesz, że w Elblągu jest największy odkryty basen Europy; czy wiesz, że Elbląg liczy sobie ponad 760 lat; czy wiesz, że Elbląg ma najdłużej w Europie prowadzone badania archeologiczne; czy wiesz, że itd. .. - wymieniać rzeczy, którymi można zainteresować. Poza tym jest kilkoro elblążan rozpoznawalnych w Polsce, których mozna by wykorzystać do rozreklamowania Elbląga - na juyz przychodzą mi na myśl następujące osoby: Wojciech Cejrowski, Ryszard Rynkowski, Wanda Kwiatkowska, Erwina Ryś-Ferens. .. Dlaczego nie podeprzeć się autorytetem i rozpoznawalnością tych osób i nie zrobić kampanii reklamowej opartej na cellebrities. .. . Wydział Promocji UM w Elblągu na tym forum często dostaje wiele pomysłów od mieszkańców. :D
apsik (2008.04.10)

info

0  
  0
Chyba Wanda Kwietniewska. .. :) z zespolu Wanda i banda.
Kingdom (2008.04.10)

info

0  
  0
Pracownicy wydziału promocji dostają niezłe pensje, które wcale nie zależą od wyników i pewnie dlatego z roku na rok miasto traci i prestiż i zdolnych mieszkańców.
(2008.04.10)

info

0  
  0
No i co Elbląg pokaże? Bowling Club?
Sven (2008.04.10)

info

0  
  0
W ubiegłym roku elbląskie stoisko było raczej bezbarwne i szare za to kosztowało ogromne pieniądze. Może dzial promocji pomyślałby o nowych pomysłach bo dopóki wydaje nieswoje pieniądze na nieskuteczne promocje to efekt będzie identyczny.
@@ (2008.04.10)

info

0  
  0
Obok artykułu leci reklama Radia EL z hasłem "Wszędzie możesz nas słuchać" Wszędzie to prawda TYLKO PO CO ?????
ower (2008.04.10)

info

0  
  0
http://www.modrzewina.pl - Nowa wizja Elbląga
modrzewina (2008.04.10)

info

0  
  0
My promujemy Ogolna 50 gdzie szczury nie daja wejsc do klatki schodowej bo w kolo sa nory i wygladaja czy swoj czy obcy. Moze to i dobrze bo obcych atakuja.
SM Nad Jarem (2008.04.13)

info

0  
  0