"(...)Spółdzielnia Sielanka stara się zawierać specjalne umowy z firmami reklamującymi się. - Trudno jest w jakiś sposób zdecydowany walczyć z firmami, które zajmują się kolportażem gazetek reklamowych, ale trzeba to zjawisko ucywilizować - twierdzi Mieczysław Szałachowski, prezes SM Sielanka w Elblągu. - Nie może być tak, że klatka tonie w podeptanych, porozrzucanych gazetkach reklamowych. W dodatku całą tę makulaturę muszą sprzątać nasze sprzątaczki. Prezes proponuje trzy rozwiązania. - W rozmowach z takimi firmami zaczynamy zawsze od tego, że jedną z bardziej kompetentnych jest poczta, która powinna i podejmuje się roznoszenia druków reklamowych. Drugim elementem, do którego namawiamy jest wyposażenie budynków w skrzynki, w których składałoby się te ulotki i trzecia możliwość to chęć i deklaracja partycypowania w sprzątaniu tych ulotek. Najczęściej firmy decydują się współfinansować sprzątanie klatek. Rozwiązania proponowane przez Sielankę wiążą się z dodatkowymi kosztami dla agencji reklamowych. Firma ID Marketing z Warszawy obsługująca takie firmy jak: IKEA, L'eclerc, Carrefour czy Geant nie ma zamiaru płacić spółdzielni za możliwość roznoszenia gazetek na klatkach."
Więcej w Dzienniku Elbląskim.
Najnowsze artykuły w tym dziale
Bądź na bieżąco, zamów newsletter