A moim zdaniem... (od najstarszych)
Pokazuj od
najnowszych
najnowszych
Największe
emocje
emocje
a drzewa rosną dalej
Panowie z drogówki zróbcie coś z tymi idiotami jeżdżącymi w nocy jak szaleńcy po AL. GRUNWALDZKIEJ !!!!! zamontujcie w końcu te wideoradary ,jestem sam kierowcą , szlak mnie trawia jak jadąc zgodnie z przepisami coś koło mnie i to z PRAWEJ strony ŚMIGNIE !!!! NIECH ELBLĄG W KOŃCU BĘDZIE BEZPIECZNY ,skoro mamy tak dobrą POLICJIĘ {bez sekcji drogowej }....stwierdzam DRODÓWKA w Elblągu jest do BANI !!! i tyle .
DLATEGO JA JEŻDŻĘ BEZ UBEZPIECZENIA ...
Ja się nie dziwię przecież w Rosji panuje motoryzacyjny bałagan ,jeżdżą tam jak chcą ,i totalnie głupieją gdy przekraczają granicę ,prawdopodobnie przez to że zginą ich rodak wprowadzą nowe OPŁATY graniczne , cóż ...trzeba szykować dolary.
Toni, glupoty opowiadasz. Mercedesy sa jednymi z najbezpiecznejszych samochodow (drugie miejsce w kaegorii bezpeiczenstwa, tuz za Volvo). Poslizgi sa rezultatem niedostoswania predkosci do warunkow drogi (zakladam ze Mercedes mial dobre opony, a na drodze nie bylo np rozlanego oleju). Odpowiedzialny za to jest kierowca.
Przede wszystkim, to jak mozna mowic, ze wspolzuje wszystkim poza kierowca mercedesa i ze trzeba go "zgnoic" jak najbardziej. Owszem moze to i wina kierowcy (tego nie wiemy), ale wielu ludzi jezdzi zbyt szybko i niebezpiecznie w innych samochodach (np. VWGolf, BMW, F126p).
Do Elblążanin z daleka: od kiedy fiatem 126p można jeżdzić szybko ? :-)
A mnie wogole tego ruska nie szkoda... wiadomo jak sie zachowuja u siebie i w innych krajach.. przechodzac kiedys w Krolewcu (!!!) przez przejscie na ZIELONYM swietle zostalem obtrabiony i omal nie rozjechany przez jednego z tych dzikusow... i debata na temat bezpieczenstwa tego Mercedesa jest wogole bezsensowna... przeciez wiadomo ze nie kupil go w salonie.. to auto moglo byc poskladane z 4 roznych po 15 wypadkach... to jest bezpieczne auto ?? Owszem mozna sobie takim poszalec.. ale po wypiciu 0.75 l "czystej" i najlepiej po rosyjskich lasach... a nie na polskich drogach !!! Zdecydowanie za malo kontroli i zbyt niskie wymogi co do stanu technicznego aut. Mozna bylo uniknac tego wypadku... niewpuszczajac takich zlomow do polski.. szczegolnie jak za kierownica siedzi obywatel panstw bloku wschodniego.. ONI NAWET NIE SA UBEZPIECZENI !!!
Do kierowcy: no widzisz chciales sie pochwalic jaki to Ty obeznany, ale chcialbym zauwazyc ze w ostatnich latach prym wiedzie Renault a nie Volvo. To Laguna a nastepnei dopiero po ponad roku Merc klasy C dostal 5 gwiazdek. Co to bezpieczenstwa tych Twoich Meroli nie jestem pewnien. Chociazby klasa A ale to juz osobny temat. W kazdym badz razie czy do konca kierowca jest winien nie ustalimy. A moze odkrecilo sie mu kolo, ktore nie zostalo nalezycie dokrecone w jakies stacji oponiarskiej?? To jest gdybanie i moze wiele hipotez tutaj przyjac, ale to juz niczego nie zmieni. Do yako a czy 130 km/h to nie jest troszke szybko?? A jak mi powiesz ze maluch tyle nie pojedzie to znaczy ze chyba nigdy nim nie jechales :) Do Excitera : z tym sladaniem to strzal w dziesiatke :))) (zlot mamy pod koniec miecha PIKU... :) ). Co do tych kontroli to niby jak one maja sie odbywac?? Przeciez drogowka ma za malo ludzi!! Jak sobie to wyobrazasz ze polowa na "7" a w miescie kongo?? Niestety ale to nie oni sa tutaj winni ale system ze kasy nie daje na nowe etaty! P.S w Krolecu Cie prawie rozjechali bo widocznie wygladas zjak typowy polak :P Drogowka naprawe na i tak przej**** zycie. W biurach siedza osoby, ktor musza sie zajmowac jakimis bezsensownymi skargami typu. "dlaczego dostalem mandat" - pomimo iz zostal poinformowany o wykroczeniu itd. Po prostu to jest paranoja ze Policja ma robic wszytsko od ochrony komornimkow do lapania piratow i przestepcow. Wiec bez zmiany przepisow nic sie nie zmieni :(
Hallo "Kierowco| !
To nie moje głupstwa tylko piszę o znanym problemie samochodów, gdzie komfort kierowcy dominuje parametry bezpieczeństwa, typowy przykład to "Merc".
Wdg. amerykańskich i skandynawskich badań najbezpieczniejszy od kilku lat to SAAB 9000, potem VOLVO (niektóre) a Merc, zależy od modelu.
Bezpieczeństwo jest 2 rodzajów, aktywne, tzn. jak uniknąć wypadku i tutaj informacja, że samochód znajduje się na granicy utraty kontroli jest istotna, oraz zachowanie przy raptownym omijaniu przeszkody. Potem pasywne, ochrona posażerów jak się coś dzieje. Wskaźnikiem do oceny bezpieczeństwa jest suma odszkodowań wypłaconych za uszkodzenia ludzi na 1 miljon przejechanych kilometrów. Gdzie w kolejce siedzi Renault i jaki jego model to nie pamiętam, ale nie za blisko czołówki.
Mercedes zafundował sobie niezły skandal z Klasą A, generalnie Merc to nie jest samochód na jazdę w trudnych warunkach (np. śnieg, lód, szybka jazda i manewry na mokrym). W dobrych warunkach każda bryczka swoje zrobi.