UWAGA!

[X]

Komentuj korzystając ze swojego nicka. W tym celu Zaloguj się kontem portElu lub Facebooka
lub zarejestruj konto na portElu.
Anuluj

Hallo "Kierowco| ! To nie moje głupstwa tylko piszę o znanym problemie samochodów, gdzie komfort kierowcy dominuje parametry bezpieczeństwa, typowy przykład to "Merc". Wdg. amerykańskich i skandynawskich badań najbezpieczniejszy od kilku lat to SAAB 9000, potem VOLVO (niektóre) a Merc, zależy od modelu. Bezpieczeństwo jest 2 rodzajów, aktywne, tzn. jak uniknąć wypadku i tutaj informacja, że samochód znajduje się na granicy utraty kontroli jest istotna, oraz zachowanie przy raptownym omijaniu przeszkody. Potem pasywne, ochrona posażerów jak się coś dzieje. Wskaźnikiem do oceny bezpieczeństwa jest suma odszkodowań wypłaconych za uszkodzenia ludzi na 1 miljon przejechanych kilometrów. Gdzie w kolejce siedzi Renault i jaki jego model to nie pamiętam, ale nie za blisko czołówki. Mercedes zafundował sobie niezły skandal z Klasą A, generalnie Merc to nie jest samochód na jazdę w trudnych warunkach (np. śnieg, lód, szybka jazda i manewry na mokrym). W dobrych warunkach każda bryczka swoje zrobi.

Toni