36
30.01.2009

A moim zdaniem... (od najstarszych)

Pokazuj od
najnowszych
Największe
emocje
A za to w Elblągu za to mamy wiele pomników. Jedyny w Polsce Port Morski. Port pasażerski z terminalem, do którego nie przybył ani nie wypłynął żaden statek. Wielkie siedziby i oddziały Straży Granicznej bez granicy i Urzędu Morskiego bez morza. Super most i kilka kilometrów ulicy, po której przez dziesięciolecia nie przejedzie żaden samochód. W regionalnym portalu żeglarskim zachwalana jest możliwość zobaczenia takich ewenementów jak porty nad Zalewem w których nawet nie ma kibelka ani prysznica. To są nasze przewagi konkurencyjne. Na tym powinien się opierać marketing naszego miasta. Wizje bez granic wyobraźni połączone z nie robieniem najbardziej elementarnych i niezbędnych rzeczy.
sceptyk (2009.02.01)

info

0  
  0
Ostre wypowiedzi, ale Panowie trzeba na to spojrzeć inaczej, Park Tchnologiczny da pracę najbardziej uzdolnionej młodzieży, a ta młodzież to dzieci i wnuki Naszych PZPR-owskich włodarzy miasta. Pilnują swego, a my mieszkańcy miasta mamy cicho siedzieć i popierać ten nepotyzm.
(2009.02.01)

info

0  
  0
Poprzedniku. Park ne da istotnej statystycznie pracy. Bo go nie ma i nie bedzie. W momencie podpisania umów na wykonanie mostu i obwodnicy, powinny być gotowe do podpisania umowy na sprzedaż dużej ilości działek. Już wtedy w oparciu o drogi prowizoryczne, powinny trwać prace przy budowie parków i osiedli mieszkaniowych. A tam do dnia dzisiejszego nic się nie buduje. Działki są niesprzedane. Obecnie jest kryzys. Nikt nie będzie w nic inwestował. Ewentualne zakupy działek będą w celach spekulacyjnych. To znaczy do dalszej sprzedaży, jak minie kryzys. Czyli za kilkanaście lat może coś tam powstanie. Zresztą dotychczas w Elblągu nie występował niedobór terenów pod zabudowę parku technologicznego ani mieszkań. Cała strefa ekonomiczna czekai i doczekała się śladowego zainteresowania w czasach prosperity. Nawet po wybudowaniu tam zakładów mięsnych, one stoją. Jedynie funkcjonuje nowa fabryka meblowa. Nie mamy pomysłu na żadne hasło marketingowe. Jedynie mżonki o elbląskim mocarstwie morskim. Tak jakbyśmy nie zauważyli, że transport konny odszedł do przeszłości. W miastach o wiekowych tradycjach morskich i leżących rzeczywiście nad możem, tereny portów i stoczni zamieniane są na dzielnice apartamentowo-biurowe. Przykładem nich będą londyńskie doki, czy port w Geteborgu. A więc jedyne co mamy do zaoferowania jako chwyt marketingowy to ELBLĄSKA GŁUPOTA. I pomniki z tym związane.
sceptyk (2009.02.01)

info

0  
  0
możem napisać możem, a może morzem
sceptyk (2009.02.01)

info

0  
  0
Sceptyk to co napisałeś to wszystko racja, ale co z tego że widzimy tą słoninolandię, tą bandę urzędasów. Tu nawet policja nie karze zarządu dróg za potworne dziury na ul. Mazurskiej, tylko wystawia radar przy HBC i kasuje za przekroczenie prędkości /jest znak wyboje no i 30km/. To miasto durniów.
(2009.02.01)

info

0  
  0
Panowie tutaj możecie wydać upust swojego nie zadowolenia i wpisując w wyszukiwarkę Słonina Henryk i …..wystawić im ocenę raz dziennie wraz z komentarzem to wszystko anonimowo… http://www.dobrzypolitycy.pl/
Wowka (2009.02.01)

info

0  
  0
Ja nie złożyłbym dużej winy na obecnego prezydenta. To by była łatwizna. Przecież nie miał i nadal nie ma konkurenta. Mieszkańcy wybrali takiego jakiego chceli. Słusznie obawiającego spotkań z potencjalnymi inwestorami. Bo zaraz zarzucono by mu, że zjadł obiad za darmo, albo za pieniądze podatników. No i na pewno wziął łapówkę. Miasto nie ma programu dla inwestorów. Nawet tradycyjne elbląskie firmy (Alstom, Browar) wyniosły się poza Elbląg. Zostały oddziały i oddzialiki nie mogace nawet angażować się w życie miasta. Zresztą Słonina przeprowadził jedyne sensowne przedsięwzięcie jakim jest nowy wjazd do Elbląga. Nie mam recepty co robić, ale co gorzej nie ma jej żaden polityk. Bo jedyny słyszalny głos Kozłowskiego, to wyłącznie chciejstwo. Zresztą jedyna władza pochodząca z jego środowiska, też może być przedstawiana jako pomnik głupoty. Rzeczywistą winą obecnego Prezydenta, jest traktowanie jedynie podlegających mu firm za miejskie. A prawdziwe życie miasta tworzą firmy nie związane bezpośrednio z zaspakajaniem potrzeb w oparciu o podatki. I trzeba stworzyć rzeczywiście przychylną atmosferę dla nich. Oglądając Modrzewinę, miałem taką refleksję. Jeżeli nie można było 2-3 lata temu sprzedać tych terenów, to trzeba było chociaż wziąć łapówki za obietnice sprzedaży. Zwiększyło by to szanse sprzedaży dziś. Jak ktoś zainwestował by w łapówki, to łatwiej by mu przyszła decyzja o zakupie w dniui dzisiejszym. A tak to oglądając pola i błota, przyjdzie tylko płakać nad elblaską głupotą.
sceptyk (2009.02.01)

info

0  
  0
Sceptyk, przecież ten wjazd do Elbląga to przywlaszczona zasługa Sloniny, przecież to wynikło z budowy S 7,będzie węzeł Raczki też w ramach budowy drog szybkiego ruchu, miasto a i owszem chciało odbudowy Berlinki, ale co z tego, przecież ważniejsze byłoby budowanie S 22 do A 1,tak by dojazd do przyszłej i budowanej autostrady był szybki z pominięciem Jegłownika i Malborka.
(2009.02.01)

info

0  
  0
Trochę się wkurzyłem, szczególnie przez tą S 22,tzw Berlinkę, przed rozpoczeciem jej odbudowy czytałem o programie tej inwstycji; i tak, w jej ramach była naprawa dróg od Berliki do Fromborka, Młynar, Pasłęka, Ornety. Proszę spróbowć od S22 dojechać do Młynar, dziury, wąsko, dziury, krzaki w zarastajacych rowach to wszystko nie było naprawiane przez 20 lat. W tym aspekcie ta droga to zmarnowane pieniądze. Można było wylać porządny asfalt, wykosić krzaki, pomalować i naprawić wiadukty i byłoby to samo co jest obecnie, a mosty dla ruchu do trójkąta BERMUDZKIEGO, przepraszam zadupia Kaliningradzkiego, a na cholerę to nam, przecież tam są tylko czołgi i rakiety. W razie nie daj Boże jakiegoś konfliktu ruskie w Elblągu bedą w 15 minut.
(2009.02.01)

info

0  
  0
tytuł powinien brzmieć " ostróda inwestuje w siebie i w d>>ie ma elblążkowo"
(2009.02.01)

info

0  
  0