30
29.08.2007

A moim zdaniem... (od najstarszych)

Pokazuj od
najnowszych
Największe
emocje
Przekop Mierzei Wiślanej "rusza" w 2008 roku planowane zakończenie 2010 rok..czyli trzeba dodac rok n arozpoczecie i 2 na zakonczenie, ale wreszcie bedziemy niezlezni od widzi-mi-sie Rosjan-cwaniakow. Mysle ze to bedzie dobra inwestycja, zalew to teraz bagienko i do tego plytkie, wiadomo ze zwiazane sa z tym koszta, ale jest przeciez realna wizja ze kase dostaniemy z unii....wiec szpadle i do roboty , a na koniec proponuje zrobic wal na zalewie na naszej wodnej granicy z ZSRR to sie dopiero zdziwia.....he he
Lamus (2007.08.30)

info

0  
  0
Pamiętam jak jeden kolega partyjno-polityczny prezydenta, dyrektor jednej z elbląskich szkół (nazwisko nie istotne, chodzi o oddanie myślenia tej formacji) wciskał nam, że w woj. warm - maz. Elbląg będzie potęgą, bo to woj. będzie miało wyłączność na złotodajną granice z Rosją, pozatym bedzie port i wszystko będzie kwitło - oni naprawdę wierzyli że Rosja ich kocha i że ta miłość przyniesie jakieś owoce.
(2007.08.30)

info

0  
  0
Panie Jerzy ratuj nasz port, rób coś komentuj, donoś, skarż, pisz notatki służbowe, daj na tacę, idź do jasnowidza i bóg wie co jeszcze, lecz ratuj nasz port, niech przyćmi Gdynię . Nawet możesz dać premierowi kosz kwiatów lecz ratuj zbawicielu i przywódco duchowy. Kochamy cię. Bądź przezydentem, ministrem .....
wielbiciel inaczej (2007.08.30)

info

0  
  0
Szanowny Panie Mgr Julianie Kołtoński,czy przypomina Pan sobie jak razem działaliśmy, aby sprowadzać do portu w Elblągu drewno. Jak Pan mi oraz Dyrektorowi Portu w Svietłym Panu Siemionowowi przedstawiał wspaniałe prospekty portu Elbląg, jak razem jechaliśmy do ministerstwa aby otrzymać zgodę na odprawy fitosanitarne w porcie w Elblągu. A finał był prosty miasto nie posiadało nabrzeży do przeładunków, teraz posiada, ale po rozładunku barka nie może się obrócić bo rzeka jest za wąska i trzeba holownikami wycofać ją na wysokość Rolimpeksu.Pan mgr Julianie Kołtoński, czy przypomina Pan sobie pismo Pana Prezydenta Elbląga, że głębokości w torze wodnym nie leżą w kompetencji Zarządu Portu tylko w kompetencji Urzędu Morskiego według Pana prospektu głębokości wynosiły 4,5 m według cennika, który Pan mi dał przy świadkach 2,5m a według Urzędu Morskiego 1,8 m i mogą się obniżyć o jeden metr. Proszę powiedzieć jak miałem wpłynąć do portu w Elblągu barką o zanurzeniu 1,8m. A od przyjaciół rosyjskich dowiedziałem się, że Pana firma działa niezgodnie z prawem. Uzyskałem z Sądu Akt Notarialny Założenia Pana firmy i porównałem z Ustawą o portach i przystaniach morskich i okazało się,że Rosjanie mieli rację. Szanown iPaństwo spokojnie wszystko w swoim czasie.Zatoka Elbląska i tak będzie portem, bo tak uznali inżynierowie niemieccy. Kolejne dokumenty są zamieszczane na stronie rafzen.pl Jerzy Kulas
Jerzy Kulas (2007.08.30)

info

0  
  0
Szanowni Państwo część Portu Elbląg w obecnych granicach od Nowakowa do Czerwonej Latarni lezy w granicach rezerwatu przyrody"Zatoka Elbląska" potwierdził to Pan Prezydent Henryk Słonina. Szanowni Państwo, możecie sie sami przekonać, przed gabinetem Pana Prezydenta jest plansza z naniesionymi granicami rezerwatu. A w rezerwacie przyrody obowiązuje zakaz pływania, a nawet przebywania w okresie od 1 marca do 31 sierpnia. Chciałbym zaznaczyć, że Polska nie posiada barek uprawnionych do pływania po wodach morskich osłoniętych. Do Elbląga wpływały tylko barki Federacji Rosyjskiej. Jaki z tego wniosek według Pana Prezydenta, Pana Dyrektora Zarządu Portu, Pana Profesora, Pana Redaktora syna Sbeka- prosty, Rosjanie zakazali pływać polskiej banderze,/ której nie ma,/ po ich wodach.W związku z powyższym,należało pobudować nabrzeże, należy dokonać przekopu przez Mierzeję Wiślaną i sprowadzać towary z Kaliningradu. Szanowni Państwo czy nie łatwiej zmienić przepisy i zlikwidować rezerwat ustanowiony przez Urzędników, a nie przyrodników. Dokumenty na stronie rafzen.pl Jerzy Kulas
Jerzy Kulas (2007.08.30)

info

0  
  0
Juz niedługo bedzie kolejny artykul ile to trzeba dokładac do wpaniałej komunikacji tramwajawej, bo koszt utrzymania całej infrastruktury do ilosci przewozonych pasazerów jest poteznie wielki
analityk (2007.08.30)

info

0  
  0
Coś mi się widzi, że port w Elblągu jest jak peron we Włoszczowej... albo jak lokata
adaśko (2007.08.30)

info

0  
  0
..plany portu były wielkie, 10 lat temu nawet szkołę otwarto w Elblągu " Liceum Zawodowe o kierunku eksploatator portów" chyba ze dwa roczniki opuściły jej mury, czyli około 60 osób które wykształcono....na przyszłych bezrobotnych:))))) a zapewnienia i plany o pracy były wielkie....
(2007.08.30)

info

0  
  0
Podoba mi się wypowiedź adaśki. Sama prawda. I Lamusa. Pewnie ruscy narobią wtedy w portki. Ze śmiechu.
optymista (2007.08.30)

info

0  
  0
Poprostu brak słów... ile razy można przytaczać podobne komentarze, nie tylko w sprawie portu, lini tramwajowej, sieci świtłowodowej, inkubatorów itp., a społeczeństwo i tak wybiera czerowony układ.....
opozycjonista (2007.08.30)

info

0  
  0