30
10.11.2006

A moim zdaniem... (od najstarszych)

Pokazuj od
najnowszych
Największe
emocje
Toto ten P P Macieja Gromadzkiego to ten od śledzi? Bo nie kojarzę. Dzięki za dobre słowa na początku źle cię zrozumiałem. Ale zgadzam się z Markiem Serdyńskim tu nie chodzi o walkę tylko o doprowadzenie do przekopania mierzei. Marku zrobiłeś świetną robotę. Decyzja o przekazaniu pieniędzy na przekop jest wielkim sukcesem Twoim i ekipy ze starostwa
W Ławrynowicz (2006.11.11)

info

0  
  0
Ornitologów zapraszam do "Rezerwatu Kormoranów w Kątach Rybackich" - zobaczą tam na miejscu jak doszczętnie zostało zniszczone 8 hektarów wysokopiennego lasu przez kormorany, które wielu rybakom i wędkarzom spędzają sen z oczu. Przypominam, że jest to "Park Mierzeja Wiślana"". Natomiast w nomenklaturze geofizycznej znana jest GŁĘBIA PIŁAWSKA (Pillauer Tiefe), a nie Cieśnina Pilawska i to pisana przez "l".
geogrf. (2006.11.11)

info

0  
  0
Zgadza się - Niemcy w odróżnieniu do dawnej Głębi k. Bałgi nazywali też Głębię Piławską - Nową Głębią (Neu Tief).
t. geog. (2006.11.11)

info

0  
  0
gdzieś kiedyś ktoś coś zrobi czyli jak zwykle nie wiadomo nic. z takimi gadkami to on sobie może w sejmie przemawiać. nienawidze jak ktoś jest taki niekonkretny. następnym razem to ja zrobie takie wystąpienie i też sobie coś ogłosze i chyba wyjdzię na to samo. jak nie wie o co chodzi to niech lepiej sie nie wypowiada bo się pan jarek kompromituje.
pudel (2006.11.11)

info

0  
  0
Kielbasa wyborzca
Wyborca (2006.11.11)

info

0  
  0
Dwa dni przed wyborami Pan Premier osobiśie pofatygował się do Elbląga z informacją o zgodzie na przekop Mierzei. Przecież to oczywista \"kiełbasa wyborcza\". Cieszymy się z tego faktu. Ale to nie fair play w takim momencie używać tego rodzaju informacji jako środka do pożądanego wyniku wyborczego. Czy Pan Premier myśli że w Elblągu mieszkają same głupki,żeby nie wiedzieć o co chodzi.
(2006.11.11)

info

0  
  0
niestety głupków jest większość
(2006.11.11)

info

0  
  0
Panie Ławrynowicz i inni - z całym szacunkiem dla Waszych pragnień, ale wszystkie zamierzenia mają swój RACHUNEK EKONOMICZNY. Zobaczcie jak o tej porze (i aż do wiosny) wygląda Krynica Morska, Stegna, Piaski - pusto wszędzie, głucho wszędzie,....biednie i żadnego ruchu. ZAPOMNIELIŚCIE, że Zalew Wiślany zamarza od końca grudnia do końca marca. Kto więc będzie łożył na utrzymanie toru wodnego, przekopu, śluz, urządzeń it. Przecież ROKROCZNIE byłyby on wyłączony z ruchu przez ok. 4 miesiące! Zapomnieliście również, żę Mierzeja należy dzisiaj do Gdańska, a jak ich interesują problemy portowe Elbląga - świadczy m.in. nowy most w Drewnicy. Warunkiem otwarcia - wybudowania kanału nie jest Wielka Polityka, ale zapewnienie mu RENTOWNOŚCI, a zobaczmy ile dzisiaj statków wpływa i wypływa do Elbląga. Jakie więc macie propozycje wykorzystania tego przekopu żeglugowego w okresie zimowym?
księgowa(y). (2006.11.12)

info

0  
  0
Księgowy ktoś w tych warunkach, o których piszesz wybudował port w Elblągu( bez bocznicy kolejowej) wydając wielkie pieniądze i nie zrobili tego Gdańszczanie. Turystyka jachtowa to wielki biznes- to też można policzyć. Ale zostawmy turystykę. ....Jest to jeszcze jedna funkcja tej inwestycji, o której się mało mówi. Tzw. „Kanał ulgi”, który jest w stanie zdjąć przez dobę „tylko” kilkanaście cm lustra wody(są wyliczenia). Niby mało, ale podczas zimowej powodzi może dać czas na URATOWANIE ŻYCIA wielu mieszkańcom terenów depresyjnych. A może to będą centymetry, które obronią wały przed przelaniem. Może wielka woda nigdy nie przyjdzie. Ale... da ktoś gwarancje? Panie księgowy jest pan w stanie wyliczyć ile kosztuje życie ludzkie? Ile kosztuje odtwarzanie zalanych gospodarstw i terenów na Żuławach? Budowa wałów przeciw powodziowych i ich utrzymanie kosztuje. A mimo to, się buduje i konserwuje.
WojŁawrynowicz (2006.11.12)

info

0  
  0
Szanowni zwolennicy przekopu. szanowny Panie W.Ławrynowicz. nie łudźcie się, że przekopanie Mierzei spowoduje bum gospodarczy bo to nie prawda. Jak do tej pory nie przedstawiliście żadnego nazwiska specjalisty ów, którzy wykonywali badania dla Luksa i Jednorała 10 lat temu. Niech Pan nie prowadza w błąd czytelników , że 36 metrowy kanał będzie sprawował funkcję ”kanału ulgi”, żeby tak było kanał ten musiałby mieć co najmniej 200 metrów szerokości i to jest fakt! Skąd to przekonanie , że to Wy macie rację? Jeśli nie wiadomo o co chodzi to wiadomo , że chodzi o pieniądze! O duże pieniądze jakiś miliard złotych i to tez jest fakt. nTak więc decyzja przekopania Mierzei jest decyzją wyłącznie polityczną nie mającą nic wspólnego z ekonomią i bumem gospodarczym. A my dalej będziemy jeździć po dziurawych drogach i ……
DB (2006.11.12)

info

0  
  0