UWAGA!

[X]

Komentuj korzystając ze swojego nicka. W tym celu Zaloguj się kontem portElu lub Facebooka
lub zarejestruj konto na portElu.
Anuluj

Panie Ławrynowicz i inni - z całym szacunkiem dla Waszych pragnień, ale wszystkie zamierzenia mają swój RACHUNEK EKONOMICZNY. Zobaczcie jak o tej porze (i aż do wiosny) wygląda Krynica Morska, Stegna, Piaski - pusto wszędzie, głucho wszędzie,....biednie i żadnego ruchu. ZAPOMNIELIŚCIE, że Zalew Wiślany zamarza od końca grudnia do końca marca. Kto więc będzie łożył na utrzymanie toru wodnego, przekopu, śluz, urządzeń it. Przecież ROKROCZNIE byłyby on wyłączony z ruchu przez ok. 4 miesiące! Zapomnieliście również, żę Mierzeja należy dzisiaj do Gdańska, a jak ich interesują problemy portowe Elbląga - świadczy m.in. nowy most w Drewnicy. Warunkiem otwarcia - wybudowania kanału nie jest Wielka Polityka, ale zapewnienie mu RENTOWNOŚCI, a zobaczmy ile dzisiaj statków wpływa i wypływa do Elbląga. Jakie więc macie propozycje wykorzystania tego przekopu żeglugowego w okresie zimowym?

księgowa(y).