35
15.02.2006

A moim zdaniem... (od najstarszych)

Pokazuj od
najnowszych
Największe
emocje
Sasiad który woził tam piach opowiadał że nasypy budowano z poniemieckiego podkładu zebranego spod płyt betonowych, tylko że niemiaszki jak wylewali beton to na piach kładli warstwę gliny by woda z zaprawy ni wsiąkała i tego piachu z gliną za nic na tych nasypach nie mogli ustabilizować, jak padał deszcz to fuszera wychodziła na jaw i geodeci kazali zabierac cały nasyp i nawozić czystego piachu, jak było sucho to glina w piachu przechodziła no iteraz się osuwa. Jestem ciekaw czy to prawda?
bo (2006.02.15)

info

0  
  0
Uklad znaków jest tak zaprojektowany z mysla o kierowcy w danej predkosci z uwzględnioną tolerancją. Ma to swjoe zle i zarowno dobre stony. Jeden sie nie polapie i pojedze w inna strone, a inny ktory bedzie jechal zgodnie z ograniczeniem bedzie mial czas na przeanalizowanie drogowskazów oraz ukladu 3D obszaru w ktorym sie znajduje. Co do rozwiazania, to jest troche przesadzone to na siatce, mysle ze ktos lubi sie bawic cyrkllem i mu wyszla kompozycja podlegajaca naszej opini. Ale co tam szkoda tylko ekosystemu bez korzenia, nasyp ubijany z wielkiej kupy piachu a nie od podstawy. Pozekajmy teraz az jezdnia sie zapadnie i ktos sie wbije głową w następny odcinek trasy.
Sonar (2006.02.15)

info

0  
  0
to bardzo dobry węzeł, trzeba w nim tylko zakręty jeszcze bardziej wyostrzyć i ograniczenie wprowdzić prędkości do 5 km na godzinę, wtedy to będzie pełna kultura, węzeł dla prawdziwych kierowców, speców od jazdy. NIgdzie w Europie ( nawet w Rosji) nie ma takich dziwadeł, to jest jakaś bzdura i może cie sobie pisac nie wiadomo co!!!! nie ma takich węzłów, po prostu nie ma i nie wymyślajcie głupot o złych kierowcach, węzęl jest do .....
tramp (2006.02.15)

info

0  
  0
no ciekawe kiedy szlag to dzieło inżynierni trafi, nasypy się wyrażnie obsuwają po niecałym roku? strach pomyśleć co będzie za 5 lat!!
tramp (2006.02.15)

info

0  
  0
Ciekawe. Ja jeżdżę przez ten węzeł w różnych kierunkach. Uważam, że oznakowanie jest jasne i wyraźne. Nie sposób się zgubić. Chyba, że się jest niedziellnym kierowcą.
Janos (2006.02.15)

info

0  
  0
Gorszego idiotyzmu już dawno nie widziałem. Ci co twierdzą, że narzekają tylko kierowcy niedzielni proponuję przejazd po tym węźle jadąc z Warszawy i skręcić na drogę do braniewa. To tylko jeden z przykładów idiotyzmu
TIR (2006.02.15)

info

0  
  0
ładny ten węzełek jest, a jeśli mu się coś obsuwa, to szkoda wielka i naprawić szybko proszę !
ups (2006.02.15)

info

0  
  0
"TIR", "KOBI" i inne cieniasy..... Węzeł Elbląg - Wschód został tak zaprojektowany, ponieważ ograniczenia przestrzenne wynikały PRZEDE WSZYSTKIM z wykupu b. drogich terenów prywatnych. By zmniejszyć olbrzymie koszty wykupu - postanowiono "zrobić ciaśniejszy węzeł" i to wszystko. A Prezydent Miasta raczej nie ingereuje w plany architektów - specjalistów drogowych. Dla kierowców, którzy "jadą normalną prędkością" wezeł jest dostatecznie czytelny. "Specjaliści" wypowiadają się natomiast w internecie, "jeden błąd ortograficzny goni następny".
hulajnoga (2006.02.16)

info

0  
  0
Słuchaj tu nie chodzi o odpowiedzialność Prezydenta lecz o fakt, że taka budowla była realizowana na wiele, wiele lat eksploatacji i miała służyć usprawnieniom komunikacyjnym. Dziś po krótkim okresie czasu od uruchomienia występują trudności w jakości iej wykonastwa oraz co jest ważniejsze złej funkcjonalności co skutuje utrudnieniami komunikacyjnym. O ile partactwo techonologiczo-wykonawcze można co jakiś czas łatać i naprawiać o tyle modernizacja i przebudowa fatalnie zaprojektowanego i przyjetego do realizacji projektu to całkowicie inna bajka. Jestem kierowcą i mogę zapewnić, że w całej Polsce już śmieją sie z tego układu komunikacyjnego. Jeżeli ten węzeł miał ułatwiać drogę do Unii Europejskiej to chyba zdecydowanie je utrudnił. Tłumaczenie, że działki były zbyt drogie świadczy o braku wyobraźni i myślenia perspektywicznego decydentów. Kto decydował o takim rozwiązaniu węzła powinien ponieść konsekwencje.
TIR (2006.02.16)

info

0  
  0
Popieram TIR'a. Jeżdżę tym węzłem 2 razy dziennie. Jest fatalnie. Okropna jakość wykonania. Cały czas obserwuję jak z tygodnia na tydzień wszystko się sypie: ziemia się obsuwa, pasy odklejają. Zjazd z Elbląga na Braniewo nie dość że jest kolizyjny to promień skrętu powoduje że co 2 tir łamie pachołki od wewnętrznej strony. Postawienie w tym miejscu pojemników z wodą nic nie da. To już łatwiej przejechać rondo w centrum miasta :-( Po prostu totalny bubel.
Milimetr (2006.02.16)

info

0  
  0