A moim zdaniem... (od najstarszych)
Pokazuj od
najnowszych
najnowszych
Największe
emocje
emocje
Dialogowiec: w mojej obecności rozmawiali na ten temat fachowcy od telekomunikacji. Jak mówiłam, nie jestem z branży i prosiłam o pomoc kogoś, kto się na tym zna. Pomocy nie dostałam, więc się wycofuję i oświadczam: NIE MAM DOWODÓW NA TO, ŻE TPSA MUSI PODŁĄCZAĆ KAŻDEGO DO SIECI. Ja olałam i tepse i dialog, telefon mam komórkowy, a internet na GABO (niby z tepsy, ale jakby inną drogą). Ale Ciebie pozdrawiam szczerze. Dobrze jak pracownik staje w obronie swojej firmy. Większość Polaków chętnie zgnoiłaby swego szefa, właściciela firmy utopiła, a samą firmę obrzuca na codzień błotem. Panie Kaszczyc, gratuluję pracowników.
Nie przepadam za Gabo (nic osobistego),ale mam wrażenie ze wszyscy tam siedzicie i pingujecie. Kilka razy dziennie dostaje spod waszego ip pingi. Julitta mam nadzieje że to nie ty :--)
Mam na co mnie stać. Lepsze to niż impulsy. Jestem blondynka, więc wytłumacz mi (UOP) o co Ci chodzi. Nie znam się na tym aż tak bardzo, a chętnie się douczę. Pozdrawiam
Najsłabszy chat. Żenująca kultura wypowiedzi gościa. Nieznajomość materii. Pana Kaszczyca dyskwalifikuje np. to, że nie zna udziału w rynku swego przedsiębiorstwa, nie zna planu kadrowego, nie zna strategii rozwoju. Analiza marketingowa... o czym ja tu piszę! Z jego wypowiedzi wynika, ze jest tylko elbląskim „stróżem” w firmie Dialog, której właścicielem jest... tego też się nie dowiedzieliśmy.
Dialogowiec: TP S.A. ma obowiązek podłączyć każdego, kto się zgłosi - a wynika to z wewnętrznych rozporządzeń Zarządu, więc Ty nic o tym nie musisz wiedzieć. Poza tym, jeśli chodzi o kompetencje pracowników Dialogu - zapytani o ISDN w biurze na Rybackiej byli najwyraźniej zmieszani, potem ok. 10 minut szukali materiałów, a potem im wytłumaczyłem co to jest. A propos kompetencji pracowników Dialogu - ostatnio w firmie, w której pracuję popsuł sie telefon z Dialogu (przerwa na linii - prosta sprawa). Przyszli "fachowcy" i teraz zacytuję z pamięci fragment ich (nomen omen) dialogu: "- Ty, ta para to jakie kabelki - czerwony i zielony?; - A nie wiem, podłącz najpierw tak a potem tak, zobaczymy jak będzie działało..." No tutaj panowie z TP S.A. są troszkę bardziej wyszkoleni. Pozdrawiam
Jeszcze jedno. Dlaczego mamy zadawać proste pytania do Dialogu akurat tutaj a nie bezpośrednio pracownikom Dialogu? Czyżby tutaj przeniósł swoją siedzibę BOK Telefonii?
Philip Kotler: Na jakim świecie żyjesz? Kto w dzisiajszych czasach chwali się startegią przedsiebiorstwa i udziela poufnych informacji o firmie? Marketingu uczyłeś sie chyba z książek o "Kubusiu Puchatku". Najważniejsze, ze jest konkurencja i net śmiga. Kaszczyc jest o.k. :)
W TP S.A. chyba zawrzało że pojawił się czat z Dyr. firmy DIALOG, stąd wypowiedzi Philipa Kotlera. Według mnie Philip Kotler to jakiś palant z tepsy, który jest świadomy, że firma, w której pracuje z dnia na dzień schodzi coraz bardziej na dno. W zupełności zgadzam się z Poirytowanym.
Mulder: jak możesz powoływac się na wewnetrzne zapisy Zarządu, których napewno nie widziałeś i nawet nie znasz ich treści. A jesli nawet mają obowiązek podłączyć każdego, to gratuluję czasu w jakim to robią.
Przecież są ludzie, którzy czekają już na telefon kilka lat.
Dialog robi to zdecydowanie szybciej.
Gacek: uważałbym z używaniem sformułowania "na pewno". Widziałem te przepisy, gdyż pracowałem w TP SA w Biurze Obsługi Klienta i one nie są nawet specjalnie tajne. Poza tym na umowie, którą podpisujesz z TP SA jest napisane jak byk, że jeśli w ciągu 30 dni od momentu jej podpisania nie będziesz miał podłączonego telefonu to tepsa płaci tzw. "karę umowną". Poza tym jeśli chodzi o przyłączenia to w dzisiejszych czasach liczy się zysk, a Ty byłbyś na pewno stratny budując całą infrastrukturę techniczną dla jednego domku gdzieś tam na odludziu. Nie żebym bronił tepse, ale sprubójcie spojrzeć na to z inej strony. Pozdrawiam.