Tadeusz Kaszczyc

52
03.08.2001
Tadeusz Kaszczyc
W piątek, 10 sierpnia o godz. 11 przeprowadziliśmy kolejny czat. Tym razem gościem portElu był Tadeusz Kaszczyc - Dyrektor Regionu Elbląg Telefonii Lokalnej Dialog.
Tadeusz Kaszczyc s. Adolfa i Heleny, ur. 07-04-1946r w Gorzowie Wielkopolskim Stan rodzinny: żona Grażyna Ewa - lat 49, synowie: Jakub - lat 26, Marek - lat 22 Doświadczenie zawodowe 1968 - 1979 - Elektrociepłownia Elbląg - w latach 1977-1981 na stanowisku: Kierownik Oddz. Inwestycji ( organizacja procesu inwestycyjnego i nadzoru inwestorskiego w zakresie rozbudowy mocy cieplnej EC ELBLĄG o 150 Gcal/h, budowy stacji demineralizacji wody, modernizacji turbozespołu do pracy przeciwprężnej, budowy elektrofiltrów ) od 1980 - Zakład Energetyczny Elbląg - w latach 1981-1987 na stanowisku: Główny Specjalista ds. Inwestycji ( budowa wieluset km sieci elektroenergetycznej 110, 15 i 0,4 kV, w tym linii i GPZ 110/15 kV związanych z rządowymi programami osłony przeciwpowodziowej Żuław oraz elektryfikacji kolei ) - w latach 1987-1991 na stanowisku: Z-ca Dyrektora ds. Technicznych ( modernizacja obiektów zaplecza technicznego, organizacja nowego rejonu energetycznego Malbork, rewitalizacja elektrowni wodnych ) - w latach 1991- 1993 na stanowisku: Dyrektor ( zainicjowanie prac nad perspektywicznym programem rozwoju EC ELBLĄG we współpracy ze szwedzką f-mą konsultingową, organizacja międzynarodowego sympozjum nt.: energetyki cieplnej z udziałem sześciu firm skandynawskich i ok. czterdziestu krajowych, zainicjowanie informatyzacji firmy, opracowanie koncepcji i programu komercjalizacji przedsiębiorstwa państwowego ZE Elbląg, przekształcenie przedsiębiorstwa państwowego ZE Elbląg w jednoosobową spółkę skarbu państwa ) - w latach 1993-1995 na stanowisku: Prezes Zarządu - Dyrektor Generalny ( opracowanie i wdrożenie nowej organizacji EZE S.A., wdrożenie programu rozwoju kadr i szkolenia kadry rezerwowej w zakresie teorii i praktyki funkcjonowania przedsiębiorstwa w warunkach gospodarki rynkowej i w zakresie nowoczesnych metod zarządzania, zabezpieczenie wierzytelności z tytułu zadłużenia odbiorców energii rzędu 16 mln zł, konwersja wierzytelności, m.in. przejęcie za długi majątku AWRSP o wartości ok. 4 mln zł, uzyskanie rekomendacji European Investment Bank dla finansowania programu modernizacji EC Elbląg, opracowanie projektów dalszej restrukturyzacji firmy, m.in. wyodrębnienia EC ze struktury EZE S.A. i komercjalizacji działalności pomocniczej ) - od VIII.1995 do V.1998 na stanowisku: Główny Specjalista ds. Inwestycji i Rozwoju ( współpraca z zespołami przygotowującymi wdrożenie rynkowych zasad obrotu energią, kierowanie pracami zespołów przygotowujących zasad taryfikacji opłat za przyłączenie do sieci na podstawie ustawy Prawo energetyczne, koncepcja komercjalizacji działalności w zakresie przygotowania i obsługi inwestycji) - od V. 1998 i nadal Telefonia Lokalna S.A. Wrocław Dyrektor Regionu Elbląg ( organizacja od podstaw działalności regionalnego oddziału Spółki na obszarze byłego woj. elbląskiego, koordynacja procesu inwestycyjnego, uruchomienie po 6 miesiącach działalności centrali i pierwszych fragmentów sieci w Elblągu, organizacja zespołów pracowniczych i procesów: aktywnej sprzedaży usług, przyłączeń abonentów - aktualnie ok. 23 500 aktywnych linii abonenckich, utrzymania sieci, obsługi klientów). Wykształcenie: studia zawodowe: 1972-1977 Politechnika Gdańska stopnia I 1977-1979 Politechnika Gdańska stopnia II Magister inżynier mechanik - technologia maszyn studia podyplomowe: 1989-1990 Politechnika Szczecińska Wydz. Elektryczny-Inst. Elektrotechniki Eksploatacja systemów elektroenergetycznych - 2 semestry 1994-1995 Szkoła Główna Handlowa w Warszawie-Kolegium Nauk o Przedsięb. Ekonomiczne problemy transformacji elektroenergetyki - 1 semestr ważniejsze kursy i szkolenia: 1992 -1993 Kurs pt.: Zarządzanie zespołami pracowniczymi - Instytut Badawczo-Doradczy „ZMIANY” w Warszawie 1994 Kurs dla kandydatów na członków rad nadzorczych w jssp - egzamin przed komisją MPiH - wpis do rejestru pod numerem 191/94 1996 Seminarium nt.: Podstawy studiów wykonalności-Cosmopoli Consult w Warszawie, 2000 Szkolenie Team Building - Advanced Corporate Training 2000-2001 Kurs Project Management – Project Management Academy w Warszawie. Zainteresowania i sposób spędzania czasu wolnego: turystyka, żeglarstwo, wędkarstwo, literatura piękna i science-fiction, działalność w organizacji ROTARY INTERNATIONAL.
Redakcja

Najnowsze artykuły w tym dziale
Bądź na bieżąco, zamów newsletter

A moim zdaniem... (od najstarszych)

Pokazuj od
najnowszych
Największe
emocje
Czy Dialog buduje siec tam gdzie chce, czy tam gdzie mu się opłaci? Bo Tepsa musi podłączyć każdego, kto się zgłosi, a Dialog wciąż mi odmawia. Jak robić konkurencję, to równą.
Julitta (2001.08.04)

info

0  
  0
Julitta: na jakiej podstawie twierdzisz ze TP.S.A ma obowiązek podłaczyć każdego kto sie zgłosi?. Podaj mi podstawe prawną lub racjonalną.
Dialogowiec (2001.08.05)

info

0  
  0
wejdziemy do uni to bedzie musial bo jak nie to bedzie kara:)
(2001.08.05)

info

0  
  0
Dlaczego pracownicy Dialogu nie sa w stanie wyjasnic pewnych prostych pytan ... czy osoby "lowiace" klijentow robia to tylko dla sztuki ... juz nie raz sie spodkalem z przedstawicielem ktory nie byl w stanie odpowiedziec mi na proste pytanie ( proste oczywiscie jak dla mnie ) ... jakie przeszkolenia przechodza pracownicy ktorzy sa "wolnymi strzelacami"
Sachmet (2001.08.05)

info

0  
  0
z drugiej strony ciesze sie ze na naszym rynku jest taka firma jak dialog ...
Sachmet (2001.08.05)

info

0  
  0
Sachmet: prosze zadać to proste pytanie...(tutaj)
Dialogowiec (2001.08.05)

info

0  
  0
Dialogowiec: Nie jestem prawnikiem ani łacznościowcem. Skądinąd wiem, że wniosek o telefon musi być rozpatrzony pozystywnie w określonym terminie, bo inaczej Tepsa płaci kary. Może ktoś z Tepsy będzie wiedział, na jakiej podstawie prawnej to się odbywa.
Julitta (2001.08.06)

info

0  
  0
Julitta: Hmm...tylko ciekawe dlaczego bedac ostatnio w TpSie w BOKu przyszla starsza Pani z zapytaniem kiedy moze liczyc na podlaczenie telefonu bo ona czeka juz 6 lat. Po czym niemila pani pracujaca w BOKu odpowiedziala, ze ona nie wie. Z czego wynikaja dwa bardzo wazne aspekty i przewaga Dialogu: Po pierwsze: Czas oczekiwania na przylaczenie w obrebie istniejacej sieci jest bardzo krotki. Po drugie: Jakos obslugi klienta jest nie do porownania i TPSA moze tylko sie uczyc od ludzi pracujacych w Dialogu. Jest jeszcze wiele innych spraw, ktore stanowia o przewadze prywatnego operatora. Ale przeciez nie o to tutaj chodzi. Chodzi i zdrowa konkurencje,a nie o bicie sie na argumenty ale do tego naszemu spoleczenstwu jak widac jeszcze daleko. Pozdrawiam
Gacek (2001.08.06)

info

0  
  0
Julitta:jeszcze raz pytam :))) ( z uprem maniaka) dla czego TP.S.A płaci kary za nie podlaczenie i podaj mi przyklad takiej kary dla konkretnej osoby. pozdrawiam ...: chciałbym zaznaczyc ze nie bronie TP.S.A. tylko czasem lubie z uporem maniaka cos komus udowodnić
Dialogowiec (2001.08.06)

info

0  
  0
Nie bedzie mnie na chacie :-( czy ktoś zada pytanie .. Czy bedą oferty dla "starych" abonentów czy tylko tak dla nowych aby ich zwabić i zapomieć o nich.
Do dialogowców (2001.08.08)

info

0  
  0