38
30.08.2005

A moim zdaniem... (od najstarszych)

Pokazuj od
najnowszych
Największe
emocje
Proponuję / jeśli ktos to czyta/ o umieszczenie dodatkowych tablic na wyjeździe do W-wy. Tzn. takich samych, jak przy zjeździe na Gdansk, tuż przy zjeździe. Tablice po prawej stronie a przede wszystkim NAD drogą są mało widoczne szczególnie w słoneczne dni, kiedy jeździ się z opuszczonymi osłonami p-słonecznymi - czy nikt z drogowców ( urzędników) nie zwrócił uwagi na strony świata i na to, że z E-ga wyjeżdża się na południe i patrzenie w górę jest patrzeniem na słońce? Pewnie za to ładnie wyglądało na papierze... A propos tablic na zjeździe - przez chwilę były małe żółte, ale zniknęły - a własnie na ich miejscu powinny być zielone trochę większe. Nie tylko ja skręcałem w prawo w ostatniej chwili!
peerek (2005.08.30)

info

0  
  0
Co wy pieprzycie o złym oznakowaniem na tle śląska nasze tablice kierunkowe to ideał, proponuję przećwiczyć drogę pod Sochaczem jadąc od E-ga do Krakowa trzeba mieć wybiraźnię bo nalezy jechać na Wrocław a na węźle wschód no cóż nikt nie mówił, że węzeł zwalnia przygłupów od myślenia
Piotr (2005.08.31)

info

0  
  0
Jechałem tamtędy przedwczoraj. Ciemno jak nie powiem gdzie. Szkoda, że zapomniano o oświetleniu węzła latarniami.
wezelgordyjski (2005.08.31)

info

0  
  0
Niestety, w dwóch przypadkach węzeł ten jest kolizyjny: 1. przy wjeździe do Elbląga od strony Kaliningradu - trzeba przepuszczać samochody jadące z Elbląga do Kaliningradu i z Warszawy do Elbląga; 2. przy wyjeździe z Elbląga na Kaliningrad - trzeba przepuścic samochody jadące z Warszawy do Elbląga. Moim zdaniem wybrano jeden z gorszych projektów. Wcześniejsze projekty bazowały na o wiele prostszych i tańszych w wykonawstwie rozwiązaniach. Ale pieniądze dała Unia to po co sobie żałować. A w "konkursie" na nazwę węzła proponuję: "Węzeł ostatecznego upadku komunizmu".
Kierowca (2005.08.31)

info

0  
  0
O oświetleniu nie zapomniano, bo latarnie są na całym węźle, tyle że zostaną pewnie uruchomione dopiero dziś (po opsanym otwarciu).
Sebastian (2005.08.31)

info

0  
  0
Rozwiązanie węzła zdeterminowały grunty do wykożystania. Tak zaprojektowano, aby jak najmniej ich wykupić od właścicieli, którzy czekali od dawna, na ich sprzedaż z wielkim zyskiem. Tak było z końcowka Grunwaldzkiej, przy drugim wyjeździe z Druskiej i z terenami Spoldzielni przylegającymi do Berlinki. Ale jak sie oszczędza na zakupach to rozwiązanie jest takie, jakie jest.
wrh (2005.08.31)

info

0  
  0
E-22+E-7 ~ w konwencji Twojej napastliwej wypowiedzi będzie: walnąłeś jak łysy warkoczem o beton(^_^) zgodnie z TOPONOMASTYKĄ DROGOWĄ (no tu przebiłeś nawet rwelomowę!) w Polsce" http://www.krakow.gddkia.gov.pl/gddkia/prasa/2004/9/sapieha2.htm ..właśnie o takie "działania" decydentów mi chodzi, a słysząc podobne przymiarki naszychGTWElowców (węzeł im.JPII) robię to co zwykle..
rwel (2005.08.31)

info

0  
  0
A może PortEl zamieści więcej zdjęc węzła w normanych rozmiarach, zamiast miniaturek.
wrh (2005.08.31)

info

0  
  0
Już zamieścił: http://www.portel.pl/full.php3?ig=img/wezel.jpg
wg (2005.08.31)

info

0  
  0
Piodstawowa rzecz, Kierunkowskaz wskazuje możliwość dojazdu do przejścia granicznego Grzechotki, a gdzie jest to przejście?
l (2005.08.31)

info

0  
  0