43
14.02.2025

A moim zdaniem... (od najstarszych)

Pokazuj od
najnowszych
Największe
emocje
Głupoty gadasz. W taką aurę brawura ponosi cwaniaczkow na zimowych oponach. To bardziej prawdopodobne niż Twoje podniecenie oponą zimową.
(2025.02.15)
Kilka godzin opadów śniegu i kilkanaście kolizji. To nie jest normalne. W latach 80tych śnieg leżał przez kilka miesięcy, ludzie jeździli autami z napędem na tył i nie było takich sytuacji. W zimę jeżdżę na zimówkach
Ludzie wstali z kolan (2025.02.15)
Wracałem wczoraj na trasie Elblągu Braniewo, zero sypania, w ciągu 3 godzin jechalem do i z powrotem i żadnych służb. Gorąco pozdrawiam śluby że tak dbają o nasze zdrowie i życie
Orbit (2025.02.15)

info

5  
  5
"Funkcjonariusze zalecają zmniejszenie odstępu od pojazdu przed nami" - Czytam portel bo nie stać mnie na dopalacze.
Co oni biorą? (2025.02.15)

info

10  
  2
Przeczytałem komentarze i widzę że ludzie myślą że nie ma różnicy między letnimi a zimówkami. Potem mamy kilkanaście kolizji bo spadły 3 cm śniegu. Niestety tacy ludzie mają prawa wyborcze
Myśleć elblongi (2025.02.15)
Jeździłeś kiedyś na wielozezonówkach? Znawca ze szwocvagenów, zimówki na śliskiej nawierzchni są tak samo niebezpieczne jak inne opony. Rozumu i rozwagi nic nie zastąpi.
mariolla (2025.02.15)
@ugk - PISMAK dobrze wyszkolony !
tetak (2025.02.15)
@Myśleć elblongi - Wielosezonowe mają przewagę bo przejeżdżasz 50tys i kupujesz nowe, zimówka musi mieć bieżnik który się szybko ściera bo nie ma zimy i po 50 tys też do wywalenia. Lub 5 latach. Ilu kupuje zimówki używane, tu brak rozsądku.
brygidka (2025.02.15)
mam dwa auta i w jednym wielosezonówki (nowe rok prod 2024 Navigator 3) w drugim od nowości zimowe alpiny 5 - według mnie i żony auto na wielosezonowych jeździ lepiej. Ale co ja tam mogę wiedzieć. Z tym, że o wielosezonowe trzeba bardziej dbać, i bardziej zwracać uwagę na ilość bieżnika. A na lodzie, żadna opona nie jest skuteczna bo hamowanie na zimowej czy wielosezonowej przy danej prędkości jest podobne a na letnich wydłuża się znacznie. Opona zima/wielosezon ma za zadanie odprowadzać więcej wody, śniegu i błota na bok w stosunku do letniej, no i mieszanka gumy z jakiej jest zrobiona ma być bardziej elastyczna w zimowych warunkach (temperaturach), letnia robi się twarda. A od twardości opony zależy min. ruszanie ogólnie przyczepność do podłoża.
(2025.02.15)
Kupiłem w Gdańsku auto w grudniu na letnich oponach. Akurat w Elblągu było kilka cm śniegu jak dziś. Pojechałem na rampę na Mazurską i nie mogłem podjechać. Dwa dni później zmieniłem na nowe zimowe i z pojazdem nie było żadnego problemu.
Z autopsji (2025.02.15)

info

7  
  1