Wybrany wątek opinii

Wychodzi jazda na wielosezonówkach, a wielu wręcz nawet na letnich. Skąpstwo, lenistwo, wygoda, głupota?
(2025.02.14)
jeżdżę na wielosezonowych, i uważam, że średniej jakości nowe wielosezonowe są o wiele lepsze od najtańszych zimówek, lub od zimówek używanych od 10 lat nie wspominając już o nalewkach. Na letnich w taką pogodę nie da się jechać.
(2025.02.14)
A jeździłeś chociaż na zimówkach czy zacheciły cie reklamy? Na śniegu żadna wielosezonówka nie może się równać nawet ze średniej jakości oponą zimową. Pierwszy śnieg i masz dowód.
(2025.02.14)
Ja jeździłem na wielosezonach i zimówkach. W nowym używanym teraz dobijam zimówki i za rok już zakładam wielosezony. Różnica przez 99% czasu w zimę żadna. Na nasze warunki w zupełności wystarczy a ile oszczędności czasu i hajsu na zmianie opon
(2025.02.15)
Nie wiem co skłoniło cię do tego żeby wypowiadać się na temat o którym nie masz zielonego pojęcia, nieodparta chęć ośmieszenia się?
Kambodżanin (2025.02.15)
Głupoty gadasz. W taką aurę brawura ponosi cwaniaczkow na zimowych oponach. To bardziej prawdopodobne niż Twoje podniecenie oponą zimową.
(2025.02.15)
Jeździłeś kiedyś na wielozezonówkach? Znawca ze szwocvagenów, zimówki na śliskiej nawierzchni są tak samo niebezpieczne jak inne opony. Rozumu i rozwagi nic nie zastąpi.
mariolla (2025.02.15)
mam dwa auta i w jednym wielosezonówki (nowe rok prod 2024 Navigator 3) w drugim od nowości zimowe alpiny 5 - według mnie i żony auto na wielosezonowych jeździ lepiej. Ale co ja tam mogę wiedzieć. Z tym, że o wielosezonowe trzeba bardziej dbać, i bardziej zwracać uwagę na ilość bieżnika. A na lodzie, żadna opona nie jest skuteczna bo hamowanie na zimowej czy wielosezonowej przy danej prędkości jest podobne a na letnich wydłuża się znacznie. Opona zima/wielosezon ma za zadanie odprowadzać więcej wody, śniegu i błota na bok w stosunku do letniej, no i mieszanka gumy z jakiej jest zrobiona ma być bardziej elastyczna w zimowych warunkach (temperaturach), letnia robi się twarda. A od twardości opony zależy min. ruszanie ogólnie przyczepność do podłoża.
(2025.02.15)
a robiłeś takie porównanie na śniegu?
(2025.02.15)
Zimówki a gdzie śnieg i mróz, inne regiony tak ale tu? 3 dni zimy od listopada, w nocy -5 w dzień na plusie więc tylko całoroczne. Opony wymienia się co 5 lat lub zużycie do połowy bieżnika. Zimówki na mokrym są niebezpieczne, na śliskiej nawierzchni nic nie trzyma. Rozsądku nic nie zastąpi i wielu lat praktyki, minimum ake to minimum 5-10 lat za kółkiem. Słuchaj ludzi nie pism z zachodnim wkładem bo tam tylko biznes....
janek janek (2025.02.16)
Głupi to jesteś ty znawco
Elblazaninnn (2025.02.17)
Powrót do komentarzy