34
24.05.2024

A moim zdaniem... (od najstarszych)

Pokazuj od
najnowszych
Największe
emocje
"Ponad 4 miliony za działkę w porcie" No to przynajmniej wiadomo dlaczego o parking dla TiRów pod zarządem pana dyrektora Zglińskiego toczyły się tak zacięte boje. Ciekawe, ile jeszcze jest podobnych działek do sprzedania i co będzie się działo z pozyskanymi z ich sprzedaży środkami ?
GłębokaMyśl (2024.05.24)

info

11  
  3
a szczaw to śliwka i mirabelka w jednym? a zupa szczawiowa pyszna, uwielbiam z jajkiem na twardo w środku, naprawdę polecam
(2024.05.24)
Dzisiaj sprzedali - niedługo ją odkupią ?
lipa (2024.05.24)
Portu w Elblągu nie będzie. UM Gdynia wykona prace DO GRANIC portu. Port jest sprawą miasta a " piniędzy nie ma i nie będzie ". Rzad nie proponuje WSPOMOŻENIA.
viki (2024.05.24)

info

12  
  9
Obnażono prawdę o "porcie". Terminy nabywca też dostał elbląskie. A opłaty za grunt i działalność od kiedy ma płacić i jakie wysokie? Przez 10 lat będzie doił zysk i miasto nic z tego nie dostanie? Wystarczy że zrobi parking dla tira. Mentalność ludu `47.
(2024.05.24)

info

8  
  6
@lipa - Jak "wyciąg" na Chrobrego.
(2024.05.24)
Tak jeszcze niedawno rząd blokował sprzedaż działek w granicach portu, teraz ekipa Tuska ma to ewidentnie w głębokim poważaniu , Missan robi dokładnie to co Wróbel rozpoczòł, czyli nic a raczej dywersja gruntowa w granicach portu- tylko Elbląga żal
Dtr (2024.05.24)

info

12  
  4
Nie będziecie mieli żadnego portu. Będzie to co było czyli parking dla tirów. Jak wybieracie tak macie.
Beka z elblongów (2024.05.24)

info

14  
  6
Za to ciebie przyjął (ten od głowy). niestety nic nie poradził. beznadziejny przypadek.
(2024.05.24)
Każda rozsądna osoba wie, że w obecnych warunkach elbląski port nie ma szans na większą działalność. Od wielu lat przewóz towarów odbywa się głównie transportem samochodowym, a jego udział wciąż rośnie. Jest to też jedną z przyczyn kłopotów polskich przewoźników kolejowych. Przez przekop nie wpłyną też jednostki, które zawijają do pobliskiego portu w Gdańsku czy Gdyni. W dodatku z wielu europejskich portów płyną również sygnały o spowolnieniu i spadku ilości obsługiwanych jednostek. Elbląski port w najbliższym czasie może być wykorzystywany jedynie rekreacyjnie, przez niewielkie podmioty oferujące wycieczkowe rejsy po Zalewie Wiślanym i Bałtyku. Ale tu wciąż jest dużo krzykaczy głownie politycznych myślących, że zjedli wszystkie rozumy. Za nic mają wszelkie analizy, wskaźniki, trendy i ekonomię. Tylko ujadanie by "być wciąż na fali. "
(2024.05.24)