A moim zdaniem... (od najstarszych)
Pokazuj od
najnowszych
najnowszych
Największe
emocje
emocje
@swiesiek - Z prostej przyczyny pojedynczy " elblonu", lokalizacja, krótsza droga z przekopu i niższe koszty inwestycji. Dużo niższe.
@Obiecanki macanki - port skarbu panstwa i niwazne kto rzadzi oczywiscie mysle ze na zawsze Polacy

Wróćmy do historii, w latach między wojennych elbląski port i stocznia mieli swoją świetność, i PiS zna tą historię, a władze Elbląga nie znaja
@Ferdek.Schichau - No to gdzie my teraz Tiry będziemy parkować.. w Hamburgu? Panowie... o cześć Wam panowie magnaci, za naszą niewolę -kajdany, tak kiedyś śpiewali za układanie się z Carem. Panowie w stolicy kurzyli cygara, radzili o braciach za Buga, coś mi ta histora znowu przypomina I My chyba prędzej " umrzem niż zwyciężem" oczym tu debatować I z Kim? Pan Wcisła o preblemie pogłębiania 800 metrowego odcinka mówił juž od 10 lat, Pan Wróblewski o tym problemie tež wie- inwestycja na ukończeniu, wszyscy dookoła w małych portach nadzalewowych poprawili istniejącą infrastrukturę portową, a my, a my nie, tylko będziemy debatować. Wam za te debaty płacą ładną kasę, bo się jest senatorem, prezydentem, nam się za to nie płaci żeby Wam jeszcze doradzać jak wyjść z tego zamotanego impasu.
Obecnych darmozjadów z ratusza i chudym podjudzaczem wcisłą pilnie trzeba wypędzić z miasta. To towarzystwo doprowadzi miasto do całkowitego upadku.
Panowie politycy. Oczekuje konkretnych rozmow. Co oferuje rzad, i czego oczekuje. Jaka jest wizja miasta i jaka rządu co do tego jaka ma wygladac port. Jakie jest obowiazujace prawo? Co zyskamy i co stracimy jak przejmie panstwo i jak bedzie dalej w samorzadzie. Czego nie chce słyszec: " a Wy... " Bo Wy... " działacie na szkode... " gdzie byliscie.... " " nie chcecie.... " " jestescie opcja.... " itd itp. Tylko konkrety na temat jak ma wygladac port w obu opcjach, rzadowej i samorządowej. Politycy skonczcie z propaganda zacznijcie dyskutować o konkretach.
Dokładnie tak. To nie jest inwestycja z określonym czasem zwrotu kosztów.. Wiele ważnych inwestycji nie dość że sie nie amortyzuje to wymagają dodatkowych środków i generują koszty a nie zyski. Od początku ideą przekopu było uniezależnienie się od kacapków. Proste nie?
@Ferdek.Schichau - Prawdopodobnie już się zwrócił. Zwroty otrzymali fundatorzy autostrady płacąc mniej za paliwa oraz szybciej i sprawniej docierając do celu. Średnio miesięcznie autostradą przejeżdża 932.729 pojazdów. Jeśli każdy kierowca zaoszczędziłby tylko 5 zł to po 3002 dniach autostrada zaczyna przynosić zyski netto... OK, niech będzie, ze po 4500 dni, bo przecież są koszty bieżącego utrzymania i napraw... Przekop wraz z inwestycjami towarzyszącymi przyniesie pierwszy zysk netto już około 2600 roku... bo to słuszna inwestycja panów z PiS.
@Ferdek.Schichau - Ta kampania wyborcza w regionie może kosztować dowolne pieniądze... płacą podatnicy.