A moim zdaniem... (od najstarszych)
Pokazuj od
najnowszych
najnowszych
Największe
emocje
emocje
GM zapytałaby jeszcze redakcję, w imię rzetelności informacji, o kwotę dotacji miejskich do "portu" w omawianym okresie. To z pewnością poprawi możliwości oceny tej absolutnie niezbędnej miastu i światu firmy.
Wypowiadasz się na temat portu, a nie odróżniasz kanału od rzeki i nie wiesz gdzie są. Typowy polaczek...
No właśnie ! GM też nie cierpi populizmu i socjalizmu.
OIK, a te fakty z drugiej strony? Proszę je przedstawić. Z chęcią poczytam jako artykuł i dyskusja w sprawie.
@TeofilSkorupa - Teofil Skorupa "Po co nam port jak w Hamburgu już jest?" GM czekała na ważki argument pluszowego inteligenta populizmu i socjalizmu. Skoro już mamy wolski ka(na)ł sułezki to dlaczego nie zafundować sobie do końpletu wolskiego hamburga albo rotterdamu w Elblągu, na ten przykład ? Uczciwi podatnicy z całej wolski zapłacą w ekstatycznym uniesieniu patriotycznym... Płacą składkę zdrowotną jak za zboże i dzięki temu całkowicie zniknęły kolejki do lekarzy specjalistów, a prywatne gabinety dentystyczne padają jam muchy po konsumpcji muchozolu... to i na wolski rotterdam w Elblągu się zrzucą... nie mają innego wyjścia po trafnej dewastacji w kanał sułezki. SUKCES MUROWANY !
@lipa - To chyba normalne i naturalne, że firma ma największe zyski z prowadzenia podstawowej działalności.
@GłębokaMyśl - W ramach oceny dotychczasowej działalności "portu" warto też przyjrzeć się zyskom i stratom jego OPERATORA. Czyli KMTP sp. z o. o.do 2017 roku i Gleport sp. z o. o.do 2021 roku, ponieważ to te firmy realnie ponosiły koszty działalności elbląskiego "portu". Zarząd miejski to czapka, która nie grzeje zimą za to latem pot wyciska... absolutnie nieodzowna i niezastąpiona.
@Dżon Makenroł - Fakty obiektywne sa takie, ze nie ma innej drogi na istnienie powaznego portu jak tylko port panstwowy. A dlaczego? Bo miasto nie ma i nie bedzie miec kasy na inwestycje (co najmniej 100mln, a z nowymi nabrzezami, bocznica kolejowa, poprawa dojazdu do S7 nawet drugie 100mln). UE, co publikowal nawet ostatnio portel, nie finansuje malych, lokalnych portow. Tak chodzi o pieniadze, duze pieniadze, ktorych miasto nie ma i aby myslec o porcie, musi miec wspilnika. Wspolnik chce zainwestowac kupe kasy dlatego chce 51% udzialow. Przeciez to jest proste, czego nie rozumiecie?
@Hendryk Mackiewicz - I to sa wlasnie "Argumenty" pato opozycji.
100 000 000 zł to dla elbląskiego "portu" kwota wacikowa. Realnie warto porozmawiać raczej o 1 000 000 000 zł i zapytajmy o sensowności spuszczania do klozetu takiej kwoty w przypadku "portu" elbląskiego w jego obecnej postaci i lokalizacji. Dzisiejszy Elbląg to nie Gdynia w 1922 roku, zmieniły się realia... trochę.