Wybrany wątek opinii

20 faktów z TVN. Największa manipulacja to fakt 5.Miasto Trasę Unii Europejskiej, mosty i nadbrzeża na Starym Mieście, przystań i hangar na ul. Radomskiej wybudowało tylko dlatego, że planowało rozbudowę portu w Elblągu. Szczególnie budowa hangaru dla łódek bogatszych elblążan, pomoże portowi. Kolejna sprawa, skąd są przychody i zyski portu w 2021,ile stanowią opłaty za postój tirów. Zarzad zatrudnia 5 osób, po co tam dyrektor i główna księgowa. Do pobierania opłat za postój starczy inkasent, a księgowość oddać firmy zewnętrznej i już są spore oszczędności.
bra (2023.03.28)
@bra - GM nie może uwierzyć własnym oczętom i doda do tych kilku zdań jeszcze jedno. Zarząd parkingu dla TiRów wyłania w przetargu operatora "portu", czyli firmę zewnętrzną, która organizuje pracę w "porcie" od infrastruktury po zapewnienie przeładunków. Zarząd miejski urabia sobie ręce po łokcie wystawianiem faktur za energię elektryczną, media i użytkowanie terenów "portu". "Portem" administruje operator. KMTP Service Polska sp. z o. o.do roku 2017 oraz firma Glenport sp. z o. o.do roku 2021.GM nie zna obecnego operatora parkingu dla TiRów. Bez dyrektora i głównej księgowej nie może istnieć żaden poważny port w Elblągu. Niby kto, jak nie dyrektor miałby uzasadniać istnienie tej ważnej dla miasta instytucji.
GłębokaMyśl (2023.03.28)
@GłębokaMyśl - W ramach oceny dotychczasowej działalności "portu" warto też przyjrzeć się zyskom i stratom jego OPERATORA. Czyli KMTP sp. z o. o.do 2017 roku i Gleport sp. z o. o.do 2021 roku, ponieważ to te firmy realnie ponosiły koszty działalności elbląskiego "portu". Zarząd miejski to czapka, która nie grzeje zimą za to latem pot wyciska... absolutnie nieodzowna i niezastąpiona.
GłębokaMyśl (2023.03.28)
Powrót do komentarzy