129
23.03.2021

A moim zdaniem... (od najstarszych)

Pokazuj od
najnowszych
Największe
emocje
proszę o wyjasnienia na czym polega "piękno "tej trasy kolejowej? dlaczego ludzie, mieliby tu przyjeżdzać aby jechać pociągiem z Elbląga do Braniewa? to jest tak dziecinny i wręcz groteskowy pomysł, że można się uśmiać po kolana, jakies piwniczaki od drezyn chcą zawłaszczyć teren i uniemożliwić korzystanie z niego ludziom, którzy chcieliby bezpiecznie i pojechać sobie nad zalew,
ererw (2021.03.23)

info

5  
  13
opus ursus turban i reszta muszkieterów-za wschodnią granicę to was pisiory wielbiciele ruskich produkcji w tvpis/a więc ruszaj-niech rozkwita kozacka miłość/
(2021.03.23)

info

1  
  3
wysłać tych kolejowych cudaków do Bawarii, niech zobaczą jakie piekne linie kolejowe zostały tam zlikwidowene, szlaki deficytowe i niemajace racji bytu w dobie autostrad i transportu drogowego po to aby zbudować szlaki rowerowe na których suną tysiącami rowerzysci z całego swiata, ale co tam cebulakom od parowozów tłumaczyć,
,moim (2021.03.23)

info

5  
  7
@Jjrr - Takim pomysłem - coś na wzór helskiego połączenia w ramach Pomorskiej Kolei Metropolitalnej - zainteresowane są zarówno PKM, jak również warmińsko-mazurska Pol-Regio. Na Hel dodatkowo docierają pociągi dalekobieżne (linią kolejową nr 213), choć tylko w czasie wakacji letnich ze względu na napływ turystów na Mierzeję Helską. Wówczas na tej trasie jeżdżą zarówno pociągi pospieszne (TLK), jak i ekspresowe (EIC). Pociągi te ze względu na brak elektryfikacji są prowadzone lokomotywami spalinowymi. To tylko lokalne neoliberały oligarchiczne i ludzie płytcy, bez wyobraźni oraz jakiejkolwiek wizji rozwoju miasta i regionu, wygadują dziś bzdury, że ta linia - nadzalewówka - "jest nieopłacalna". Ona była i wciąż może być jak najbardziej opłacalna - zarówno finansowo, jak również społecznie. Najczęściej mówią to też ludzie, którzy dobrze wiedzą, że na zniszczeniu tej linii i pokątnym później handlem gruntami po niej, zarobią grube miliony, załgane tłuste koty. Nie wierz chciwym kapitaluchom, niszcz neoliberalizm! #KapitalizmKanibalizm, #patodeweloperka, #rak, #TaxTheRich! 🚩
RobertKoliński (2021.03.23)
Koliński znów w akcji, coś kilka dni nic nie komentował
Hhhhhhh (2021.03.23)
To była super atrakcja a pociągi były pełne nie tylko dlatego ze mniej ludzi miało samochody. Po latach będzie można przejść się na piechotę lub pojechać rowerem. Wow, jaki postęp!
(2021.03.23)

info

10  
  2
@RobertKoliński - Co ty pier. .isz kocopale? W jaki sposób ma być opłacalna, dla kogo? Jako transport publiczny średnio, bo obecnie każdy ma samochód lub miejscowości leżące na trasie tej kolei są skomunikowane kołowym transportem publicznym, który obsługują firmy prywatne. Transport ten jest szybszy, częstsze kursy i wjeżdża w miasto jadąc w kierunku dworca, więc jest lepszy. Pod względem transportu towarów też lipa, bo wzdłuż trasy nie ma firm, które by wysyłały taki transport. Turystycznie? Może, ale tylko w sezonie. Czy ta linia zarobi na siebie w sezonie, żeby utrzymać ją przez cały rok? Samorządy nie mają pieniędzy na utrzymywanie tej linii, a pisiory nie dadzą nawet złotówki. Teren nie zostanie pokątnie sprzedany inwestorom, bo w miejsce linii ma powstać ścieżka pieszo-rowerowa i jest to najlepsze rozwiązanie.
Ploterek (2021.03.23)
To dobry pomysł, a jeszcze lepszy bylby, gdyby PiS elbląski w osobie posła Leonarda Krasulskiego zainicjował dokonczenie szosy z Tolkmicka do Fromborka. wzdluż Zalewu i torów. Obecnie kończy się ona po ok. 2 km, więc jeszcze pewnie 5 km i ten rejon urokliwie polożony odżyłby turystycznie i inwestycyjnie. Pan poseł zalatwil już przekop, to te parę kilometrow szosy nie będzie dla niego problemem.
(2021.03.23)

info

3  
  1
Krasulski zainicjował-hahaha dobre sobie umarłem, dobranoc. Niech on w ogóle wyda z siebie jakis głos. .. ..
(2021.03.23)

info

8  
  1
@Krulewna - to Paweł, co przyszedł w dyrektorowanie?
(2021.03.23)