Wybrany wątek opinii
Tą trasą powinien jeździć szybi tramwaj, który polaczyl Elbląg z Suchaczem - Tolkmickiem - Fromborkiem - Braniewem.
Do moderacji
Odpowiedz
32
3
Do moderacji
Odpowiedz
13
8
@RobertKoliński - Co ty pier. .isz kocopale? W jaki sposób ma być opłacalna, dla kogo? Jako transport publiczny średnio, bo obecnie każdy ma samochód lub miejscowości leżące na trasie tej kolei są skomunikowane kołowym transportem publicznym, który obsługują firmy prywatne. Transport ten jest szybszy, częstsze kursy i wjeżdża w miasto jadąc w kierunku dworca, więc jest lepszy. Pod względem transportu towarów też lipa, bo wzdłuż trasy nie ma firm, które by wysyłały taki transport. Turystycznie? Może, ale tylko w sezonie. Czy ta linia zarobi na siebie w sezonie, żeby utrzymać ją przez cały rok? Samorządy nie mają pieniędzy na utrzymywanie tej linii, a pisiory nie dadzą nawet złotówki. Teren nie zostanie pokątnie sprzedany inwestorom, bo w miejsce linii ma powstać ścieżka pieszo-rowerowa i jest to najlepsze rozwiązanie.
Do moderacji
Odpowiedz
6
17
@Ploterek - Lecz sie chlopie z agresji, moze kaftanik potrzebny?
Do moderacji
Odpowiedz
2
2
Do moderacji
Odpowiedz
11
7
@RobertKoliński - Ktlecinski, ale ty brdziesz. Jakie towary z Chin? Skad one w Braniewie. Poza tym nie masz pojecia o kolei. Tam nie mogą jeździć długie i cięzkie składy
Do moderacji
Odpowiedz
3
4
@Jerzy Lebioda - Przecież już teraz do Braniewa wożą towary z Chin.
Do moderacji
Odpowiedz
3
1
@RobertKoliński - Prezentuje pan poglądy, których nie da się obronić. Zapadła decyzja o przebudowie linii kolejowej do Braniewa przez Bogaczewo. Trudno odmówić tej decyzji racji i sensu ponieważ ta linia jest przyzwoicie skomunikowana z resztą sieci kolejowej. Kolej nadzalewowa to relikt przeszłości, która już nie powróci, bo jest bajońsko droga 470 000 000 PLN to koszt jej reaktywacji. GM nie twierdzi, że transport publiczny nie jest potrzebny. Jednak przy tej skali środków można połączyć przyjemne z pożytecznym. Zamiast kolei zbudować ścieżkę rowerową, która będzie jedną z najatrakcyjniejszych w Polsce północnej i dodatkowo ustanowić połączenie miejskich autobusów w wersji elektrycznej by mieszkańcy mieli wygodny i ekologiczny środek transportu.
Do moderacji
Odpowiedz
5
5
@GłębokaMyśl - Dyrdymały i mitologia - kwota jest wzięta z sufitu przez neoliberalnych przeciwników kolei, wspieranych przez lokalną, platformerską burżuazję od prywatnych rzęcho-busów, o czym pisałem już wielokrotnie, zaś GM się uczepił tej bzdury jak pijany płotu i wciąż nie przyjmuje do wiadomości. Linia przez Bogaczewo w niczym nie przysłuży się Elblągowi i jej powstanie nie ma żadnego związku - co niby stoi na przeszkodzie, aby wyremontować linię jedną i drugą? Poza oślim uporem Zarządu Województwa z PO/PSL, ma się rozumieć. Przyjemne zaś z pożytecznym to będzie wtedy, kiedy zostanie wyremontowany szlak Kolei Nadzalewowej, zaś OBOK powstanie ścieżka rowerowa dla marudnych cyklistów, którzy jeszcze kiedyś podziękują za możliwość powrotu nowoczesną koleją po objazdowej wycieczce do np. Fromborka czy Braniewa:)
Do moderacji
Odpowiedz
6
4
@RobertKoliński - To operat szacunkowy. .. no ale pan wie lepiej. .. bo na transporcie kolejowym zjadł pan zęby. .. a operat robili kolesie platformerskiej burżuazji od prywatnych rzęcho-busów. Chora pogarda dla osób o innych poglądach politycznych niż pańskie to słaby sposób na istnienie na publicznym forum. Czy zdarza się panu czytać post przed zamieszczeniem ? Frombork i z powrotem to trasą nadzalewową żaden problem nawet dla tak wytrawnego cyklisty jak pan. .. Wiadomo, marudny nie da rady.
Do moderacji
Odpowiedz
3
5
@RobertKoliński - Posiadacze aut też Ci przeszkadzają? Zazdrość? Ty się koliński powinieneś leczyć z tej nienawiści.
Do moderacji
Odpowiedz
2
4