UWAGA!

[X]

Komentuj korzystając ze swojego nicka. W tym celu Zaloguj się kontem portElu lub Facebooka
lub zarejestruj konto na portElu.
Anuluj

@Jjrr - Takim pomysłem - coś na wzór helskiego połączenia w ramach Pomorskiej Kolei Metropolitalnej - zainteresowane są zarówno PKM, jak również warmińsko-mazurska Pol-Regio. Na Hel dodatkowo docierają pociągi dalekobieżne (linią kolejową nr 213), choć tylko w czasie wakacji letnich ze względu na napływ turystów na Mierzeję Helską. Wówczas na tej trasie jeżdżą zarówno pociągi pospieszne (TLK), jak i ekspresowe (EIC). Pociągi te ze względu na brak elektryfikacji są prowadzone lokomotywami spalinowymi. To tylko lokalne neoliberały oligarchiczne i ludzie płytcy, bez wyobraźni oraz jakiejkolwiek wizji rozwoju miasta i regionu, wygadują dziś bzdury, że ta linia - nadzalewówka - "jest nieopłacalna". Ona była i wciąż może być jak najbardziej opłacalna - zarówno finansowo, jak również społecznie. Najczęściej mówią to też ludzie, którzy dobrze wiedzą, że na zniszczeniu tej linii i pokątnym później handlem gruntami po niej, zarobią grube miliony, załgane tłuste koty. Nie wierz chciwym kapitaluchom, niszcz neoliberalizm! #KapitalizmKanibalizm, #patodeweloperka, #rak, #TaxTheRich! 🚩

RobertKoliński