Oceń sam

22
15.10.2003
Oceń sam
Skrzyżowanie ulic: Robotniczej, Brzeskiej i Piłsudskiego jest już otwarte dla ruchu.
Czytelnicy portElu zgłaszali wiele krytycznych uwag pod adresem inwestycji. Przedstawiciele Zarządu Dróg i projektanci przekonywali, że zastosowane przez nich rozwiązania – m.in. liczne wysepki - są zgodne z najnowszymi trendami i bezpieczne. Teraz, po kilku tygodniach przygotowań i dwóch tygodniach asfaltowania na jezdniach nowa nawierzchnia została już ułożona, pojawiła się także sygnalizacja świetlna. Każdy z kierowców może w końcu samodzielnie ocenić pomysły specjalistów. Inwestycja związana z dojazdem do Mostu Unii Europejskiej zakończy się w połowie przyszłego roku. W ramach drogowych porządków przewidziano też uporządkowanie chodników i budowę nowych miejsc parkingowych.
AJ

Najnowsze artykuły w tym dziale Bądź na bieżąco, zamów newsletter

A moim zdaniem... (od najstarszych)

Pokazuj od
najnowszych
Największe
emocje
Poczekajmy aż będą godziny szczytu...
(2003.10.15)

info

0  
  0
AJ - czytelnicy wyrażali swoje obawy związane (głównie) z bezpieczeństwem przy większym natężeniu ruchu... Co mają teraz sprawdzać - czy asfalt i wysepkiWujka są równo ułożone? To samo było przy trasieZa20%zUE, a przecież nikt nie mówił o korkach i wypadkach jużZarazNatychmiast! Cósik mnie siem zdawa, że znowóż trza napiętnować pieniaczy, by wiarę w ludzie przywrócić, że jedynaSłuszna jest ~~~
rwel (2003.10.15)

info

0  
  0
Mogliby jeszcze wlaczyc sygnalizacje i pomalowac pasy...
Francuz (2003.10.15)

info

0  
  0
Ale po co? I tak jest ładnie......
lola (2003.10.15)

info

0  
  0
Rwel, nie wsiadaj za kierownicę i do klawiaturki, bo zadzwonie na policję i zabiorą Ci prawko!!
abstynent (2003.10.15)

info

0  
  0
A może by tak kto fotkę umieścił.
Sercem zawsze w Elblagu (2003.10.15)

info

0  
  0
...nie można malować pasów zaraz po ułożeniu masy...
zorientowany (2003.10.16)

info

0  
  0
Wg. mnie tu nie chodzi o to czy sie komuś to wyremontowane skrzyżowanie podoba ,czy nie , tylko,że nasz "kochany" prezydent zatrudnia/zleca prace projektowe przy rozwiazaniach komunikacyjnych z sobie tylko znanych powodów osobom niekompetentnym , dyletantom ,którzy chrzanią każdą drogową inwestycje w naszym mieście , a twierdzą ,że robią to najlepiej , zgodnie z najnowszymi trendami światowymi , a cała reszta elblążan tego nie rozumie i bezpodstawnie krytykuje ich wspaniałe projekty. Smutne jest to, że mieszkańcy elblaga nie maja w zasadzie żadnego wpływu na to co dzieje się w naszym mieście i jak wydawane są pieniadze z naszych podatków , a prezydent demokrację rozumuje na swój PRLowsko/PZPRowsko/SLDowski sposób.
Red. (2003.10.16)

info

0  
  0
Asfalt wyglada pięknie, ale nic poza tym. Miasto stawiając zakaz zatrzymywania na ul. Brzeskiej zabrało ludziom parkingi samochodowe. Z jednej strony to dobrze, bo pas ruchu jest wolny, ale z drugiej to gdzie ludzie mają stawiać samochody? Póki co, korzystają z trawników botnych, które są na poziomie Elbląga. Kretyńskim posunięciem jest ograniczenie prędkości do 30km/h, ponieważ wczoraj maluch z kasparowem na masce (www.wiejski-tuning.prv.pl )j adący tamtędy 80km/h w ten sposób przekroczył o 50km/h dozwoloną prędkość. Wysepki z kostki brukowej nic nie dadzą. Po doświadczeniach z ulic Hetmańskiej i 12 lutego, czyli 180 km/h pędzącegoł wariata Golfem GTI na 4 pasy ruchu nie zmusiło do zwolnienia. Ja odnoszę wrażenie, że w Elblągu wszystko się robi odwrotnie, niby zgodznie ze standardami unijnymi. Nikt jednak nie zauważył. że w UE nie ma tak wąskich pasów ruchu. Przykładowo na ulicy Brzeskiej, gdzie można było zrobić drogę dwupasmową dla każdego kierunku, czy Hetmańskiej, gdzie przy tak natęzonym ruchu pasu są tak zwężione, że 2 jadące samochody cięzarowe skupiają się na tym żeby nie zahaczyć w sąsiada, a nie na tym co jest na drodze przed nimi.
anonymous (2003.10.16)

info

0  
  0
BYŁO BY DOBRZE GDYBY PRZY JESZCZE WYŁĄCZONYCH ŚWIATŁACH OZNAKOWALI KTÓRA Z ULIC MA BYĆ Z PIERWSZEŃSTWEM PRZEJAZDU BO MOŻNA SIĘ MOCNO ZDZIWIĆ A JEŻDŻĄ JAK CHCĄ
KIEROWNICA (2003.10.16)

info

0  
  0