W Elblągu spodziewani są goście ze wszystkich krajów zrzeszonych w ramach Euroregionu Bałtyk, w tym przedstawiciele Polski - głównie z województw pomorskiego i warmińsko - mazurskiego.
Tematem warsztatów jest informacja turystyczna jako stymulator turystyki.
- Informacja turystyczna jest najważniejszym narzędziem marketingu turystycznego - mówi Regina Czymbor z elbląskiego Centrum Informacji Turystycznej i Europejskiej. - Wiemy, że z przepływem informacji nie jest u nas najlepiej, więc chcemy wypracować jakiś wspólny system informacji turystycznej. Brak takiego systemu jest bardzo dotkliwy. Mamy atrakcyjne tereny, a turyści o nich po prostu nie wiedzą.
Warsztaty poprowadzą trenerzy Polskiej Organizacji Turystycznej. Część szkoleniowa - teoretyczna i praktyczna - zajmie dwa dni. Trzeciego dnia uczestnicy wybiorą się na wycieczkę po Elblągu oraz okolicach.
Koszt warsztatów wynosi 11 tys. euro. W 25 proc. pokryło go elbląskie Centrum, zaś resztę udało się pozyskać ze środków unijnych.
Najnowsze artykuły w tym dziale
Bądź na bieżąco, zamów newsletter