Informujemy, że lista restauratorów w ramach akcji „Wigilijna pomoc" została zamknięta. Akcja spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem ze strony elbląskich firm gastronomicznych i cateringowych. W ciągu pierwszej godziny jej trwania chęć uczestnictwa zgłosiło 6 firm. Cała lista tj. 10 uczestników, zgodnie z zasadami akcji, została zamknięta jeszcze w ten sam dzień: 2 grudnia. Wszystkim serdecznie dziękujemy.
Zasady przeprowadzenia akcji "Wigilijna pomoc”
1. Organizatorem akcji „Wigilijna pomoc” jest Prezydent Elbląga Witold Wróblewski. W ramach akcji Gmina Miasto Elbląg zleci i opłaci przygotowanie zestawów potraw wigilijnych, a także zorganizuje ich odbiór od restauratorów i dystrybucję wśród mieszkańców.
2. Ilość wszystkich zestawów do przygotowania – 1000 zestawów – zadanie może być podzielone pomiędzy kilku restauratorów.
3. W skład zestawu świątecznego wchodzą:
- barszcz czerwony z uszkami lub pasztecikiem 300ml
- bigos wigilijny 200g
- pierogi z kapustą i grzybami 200g
- porcja ciasta 100g
- pieczywo
- sztućce jednorazowe
- porcje w naczyniach jednorazowych zgrzewanych folią, zapakowane w torbę papierową.
4. Cena jednego zestawu: 30 zł brutto.
Rozliczenie z wykonawcą nastąpi na podstawie umowy i dostarczonej faktury.
5. Do akcji zaprosimy max. 10 elbląskich firm gastronomicznych, które zgłoszą chęć udziału w akcji przesyłając swoje zgłoszenie w terminie do 10 grudnia 2020r. na adres: gastronomia@elblag.eu. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Lista uczestników zostanie zamknięta i ogłoszona przed terminem, w momencie zgłoszenia się 10 uczestników. Wówczas każda z firm otrzyma zamówienie wykonania 100 zestawów.
W przypadku mniejszej liczby zgłoszeń, ilość zamówionych zestawów przypadających na jedną firmę gastronomiczną zostanie proporcjonalnie zwiększona.
6. Dystrybucja posiłków planowana jest w dniach 21 – 23 grudnia 2020r.
7. Więcej informacji pod nr telefonu: 55 239 33 25 lub 55 239 33 23