Reklama

Wymiary studenckiej humanistyki

6
07.05.2009
Wymiary studenckiej humanistyki
Fot. nadesłane.
To hasło studenckiej konferencji, która odbędzie się 13 maja w godz. 9.00–16.30 w auli Instytutu Pedagogiczno-Językowego PWSZ przy ul. Czerniakowskiej 22 w Elblągu.
Reklama
Celem konferencji jest zintegrowanie wysiłków naukowo-dydaktycznych wszystkich specjalności IPJ PWSZ, elbląskich uczelni oraz uczelni zaprzyjaźnionych i ukazanie ich wspólnego wymiaru, jakim jest szeroko rozumiana tradycja humanistyczna. Organizatorzy nie narzucają tematyki i traktują tę konferencję jako swoiste forum prezentacji dorobku studentów specjalności humanistycznych. Program: 9.00 - Uroczyste otwarcie konferencji. I. 9.15- 11.00 - Obrady plenarne - Strategie perswazji a kreacje bohaterów w reklamach kremów odmładzających – Joanna Ginter (V rok filologii polskiej UG) - Emily Dickinson i jej poezja – Kamil Karaś (III rok filologii angielskiej PWSZ w Elblągu) - American Dream Juliana Ursyna Niemcewicza – Mateusz Gigiewicz (III rok filologii polskiej UG) - Gwałt na mafii – geneza organizacji oraz próba odszukania źródłosłowu – Michał Bianga (I rok studiów uzupełniających filologii polskiej UG) - U2 – więcej niż zespół – Grażyna Anna Gornowicz (III rok filologii angielskiej PWSZ w Elblągu). II. 11.15 – 12.30 Obrady w sekcjach Sekcja A (sala nr 3) - Samoświadomość wobec fizycznego języka opisującego rzeczywistość – o niemożności obiektywnego poznania tego, co widzimy – Robert Achramowicz (filologia germańska PWSZ w Elblągu) - Kanibalizm we współczesnej przestrzeni kulturowej – zarys zjawiska – Kinga Budakowska (III rok filologii polskiej UG) - Gry komputerowe w XXI wieku – Piotr Gabryszuk (III rok pedagogiki opiekuńczej EUH-E) - Karate – sposób na życie – Weronika Kozłowska (I rok filologii angielskiej PWSZ w Elblągu). [fotoc] Sekcja B (sala nr 23) - Limeryki w internetowej twórczości fanów Harry`ego Pottera jako przykład twórczości fanfiction – Anna Gumowska (V rok filologii polskiej UG) - „Życie jest z przenikania w głąb”. O podmiocie autorskim w reportażu Ryszarda Kapuścińskiego „Ćwiczenie pamięci” – Aleksandra Żyła (II rok filologii polskiej UG) - „Poeta pamięta”. Sposób kreacji podmiotu mówiącego w kontekście zmiennej sytuacji lirycznej oraz perspektywy czasowej i przestrzennej na podstawie wiersza Cz. Miłosza „Walc” – Anna Dobrowolska (II rok filologii polskiej UG) - Ćwiczenia z nieporozumieniem – poezja Wisławy Szymborskiej w perspektywie komunikacji – Joanna Wróbel (I rok studiów uzupełniających filologii polskiej UG). III. 12.45- 14.00 Obrady w sekcjach Sekcja A (sala nr 3) - Misterium o prawdzie, czyli o ekfrazie Zbigniewa Herberta „Dedal i Ikar” – Małgorzata Zaworska (III rok filologii polskiej UG) - Historia Tezeusza i Minotaura. Apokryf mitologiczny Zbigniewa Herberta – Daria Tokaj (I rok studiów uzupełniających filologii polskiej UG) - Wiking dziś. Motywy germańskie w życiu codziennym - Agnieszka Kutuzow (I rok studiów uzupełniających filologii polskiej UG) - Wzór osobowy mężczyzny według Biblii Starego i Nowego Testamentu – Kamil Kaliszuk (I rok historii UG) Sekcja B (sala nr 23) - O rytmice i możliwości jej wykorzystania w nauczaniu języków obcych na przykładzie języka francuskiego – Magdalena Węsek (V rok edukacji artystycznej w zakresie sztuki muzycznej Akademii Muzycznej w Gdańsku) - Rehabilitacja osób niepełnosprawnych na przykładzie sekcji plastycznej Warsztatów Terapii Zajęciowej przy Stowarzyszeniu „Tacy sami” w Elblągu – Agata Bohatyrewicz (III rok pedagogiki opiekuńczej EUH-E) - Przykładowe uzbrojenie rycerza normańskiego z II poł. XIII w. – Michał Pławski (I rok filologii angielskiej PWSZ w Elblągu) - Dlaczego śmieszy nas język czeski – Hanna Koprowska (I rok filologii polskiej PWSZ w Elblągu). Udział w konferencji jest bezpłatny.
Oprac. Anieze

Najnowsze artykuły w tym dziale Bądź na bieżąco, zamów newsletter

A moim zdaniem...

CZy EUHe to dobra szkoła ?? ktoś wie czy to państwowa jest uczelnia ???
Przyszły student (2009.05.07)

info

0  
  0
Prywatna uczelnia o smiesznym poziomie, gdzie wykladowcy sa tylko obecni na planie. .. Bylam tam semestr na tzw. pedagogice i czym predzej uciekalam. Czesnego, mimo, ze naprawde nie bylo za co placic, niestety mi nie zwrocono. ..
Aniela (2009.05.07)

info

0  
  0
boze człowieku jezeli placisz za szkole nie znaczy ze kupujesz oceny, to dobra szkola i naprawde polecam ja wszystkim. wykladowcy sa na wysokim poziomie!! jest duzo nauki, a system oceniania jest wysoki.
studentka EUHE (2009.05.07)

info

0  
  0
Zarówno EUHE jak i PWSZ to takie piwo bezalkoholowe w obrębie szkolnictwa wyższego:)Obie te pseudouczelnie, poziomem nauczania i intelektem studentów przypominaja bardziej dawne szkoły policealne niż szkoły wyższe ze statusem "UCZELNI"!!!:):):)Sztuczne twory potrzebne do dawania zajęcia mlodzieży po maturze, zastepujące Powiatowy Urząd Pracy dla bezrobotnych!!!
cde (2009.05.07)

info

0  
  0
Ci co nie dają rady w PWSZ spadają do prywatnych :)
Bash (2009.05.08)

info

0  
  0
cde Ty chyba nie masz pojęcia o czym mówisz? Idź i postudiuj którąś z filologii, to zobaczymy czy nadal PWSZ będze dla Ciebie pseudouczelnią!? Może jak się przekonasz to przestaniesz pieprzyc te bzdety!!!! Osobiście uważam, że PWSZ jest naprawdę dobrą uczelnią o wysokim poziomie nauczania i mam porównanie na przykład z UG (który ma świetną renomę, a tak naprawdę jest beznadziejny!!!). Jeśli chodzi o EUH-E to prace dyplomowe tej uczelni nigdy w życiu nie przeszłyby przez wykładowców PWSZ-u, gdyż od razu znalazłyby się w śmietniku. To tyle z moich obserwacji i doświadczenia:)
Xena (2009.05.08)

info

0  
  0