W ciągu niespełna czterech lat od rozpoczęcia działalności Dialog uruchomił około 350 tysięcy linii, z czego 20 proc. to linie instytucjonalne. Jak podaje za Gazetą Wyborczą rzecznik prasowy Dialogu Piotr Bielawski, Netia posiada obecnie 342 tysiące linii, a El-Net – 65 tysięcy. W ośmiu regionach (wrocławskim, legnickim, wałbrzyskim, jeleniogórskim, zielonogórskim, elbląskim, łódzkim i bielskim) Dialog postawił 1600 nowoczesnych wrzutowych automatów telefonicznych.
- Jednym z najistotniejszych parametrów wedle którego ocenia się efektywność operatora telefonii stacjonarnej jest ilość „linii dzwoniących” przypadająca na jednego pracownika – twierdzi Bielawski. - Wskaźnik ten w Dialogu jest na poziomie średniej europejskiej: w pierwszym kwartale bieżącego roku wynosił 260, a po pierwszym półroczu – 276 „linii dzwoniących” na jednego pracownika. Dla porównania - w France Telecom przypadają 232 linie na pracownika, w Deutsche Telecom – 284.
W elbląskim regionie telekomunikacyjnym Dialog obsługuje już 34 tys. linii.
Najnowsze artykuły w tym dziale
Bądź na bieżąco, zamów newsletter