Zła obsługa

1
07.11.2005
Im gorsza obsługa w sklepach spożywczych, tym gorzej z wykonaniem planu, informował Dziennik Bałtycki z 7 listopada 1955 r.
Słyszy się często, że MHD nie wykonuje planów i że wpływa na to wiele przyczyn: zła organizacja pracy, słaby transport itp. Ale czy główną przyczyną nie jest przypadkiem niski poziom placówek handlowych? Oto jaskrawy przykład: 25 ub. m., o godz. 6.30 do sklepu spożywczego MHD przy ul. Malborskiej wszedł pewien starszy mężczyzna i poprosił o trzy jajka. Sprzedawczyni podała mu je bez słowa, a kiedy klient poprosił o ich prześwietlenie, by przekonać się, czy są świeże, donośnym, zdenerwowanym głosem zawołała: - Co za zawracanie głowy! Jeszcze czego, będę się bawić prześwietlaniem jaj! Chce pan, to może brać, a czy są świeże, nie wiem, bo na nich nie siedziałam. Cóż miał robić kupujący? Zabrał towar, zapłacił i zamierzał spożyć jajka na drugi śniadanie. Okazało się jednak, że wszystkie trzy były zepsute i trzeba je było wyrzucić.
oprac. Olaf B.

Najnowsze artykuły w tym dziale Bądź na bieżąco, zamów newsletter

A moim zdaniem...

W głowach się ludziom przewraca- prześwietlać jaja? Brak pieniędzy na prześwietlanie płuc a takim zboczeńcom marzy się perwersyjne świecenie jajami! Komu to ma służyć i kto za tym stoi?!
Roentgen (2005.11.09)

info

0  
  0