Uprzejma obsługa

2
01.02.2006
Pracownicy sprzedają niektóre towary, a zwłaszcza bardziej atrakcyjne artykuły, jak np. blok orzechowy lub czekoladowy, papierosy „Sport” – tylko, tym osobom, które im się „podobają”, informował Elbląski Głos Wybrzeża z 1 lutego 1956 r.
U zbiegu ulic M. Konopnickiej i 22 Lipca w Elbląg jest kiosk spożywczy MHD, który obsługuje dwóch mężczyzn. Pracownicy ci sprzedają niektóre towary, a zwłaszcza bardziej atrakcyjne artykuły, jak np. blok orzechowy lub czekoladowy, papierosy „Sport” – tylko, tym osobom, które im się „podobają”. Gdy np. inni klienci upierają się, by im również sprzedano te artykuły – kioskarze zaczynają ordynarnie wymyślać. Ze względu na to, że przyjemność „uprzejmej” obsługi tego kiosku odczuło już na „własnej skórze” szereg osób, trzeba, żeby dyrekcja MHD zainteresowała się swymi pracownikami i pouczyła ich, w jaki sposób mają odnosić się do wszystkich bez wyjątku, klientów.
oprac. Olaf B.

Najnowsze artykuły w tym dziale Bądź na bieżąco, zamów newsletter

A moim zdaniem...

Niesamowita historia
mm (2006.02.01)

info

0  
  0
papierosy "sport", blok orzechowy lub czekoladowy to rzeczywiście bardzo atrakcyjny towar, wcale nie dziwię się że taki towar "spod lady" jest dla wybranych klientów.
klientka (2006.02.03)

info

0  
  0