Ubrrr...

15.09.2005
Reklama ściąga do okien wystawienniczych bardzo dużo przechodniów, informował Dziennik Bałtycki z 15 września 1955 r.
„Reklama jest dźwignią handlu”. W myśl tego hasła pracuje elbląski „Dom Mody”, którego reklama ściąga do okien wystawienniczych bardzo dużo przechodniów. A wiecie Czytelnicy, dlaczego? Po prostu trudno ją odcyfrować. Musisz długo postać i uważnie odczytywać, by dowiedzieć się, o co chodzi. Na przykład: UBRANIA UBR, CHŁOPIĘCE, PELISY. DAM, FUTRA MĘSKIE Albo: WYKONUJEMY ZAMÓWIENIA NA SUKIENKI, BLUZKI, SPÓDNICE, GARSONKI SOLIDNIE, MODNIE I PRAKTUCZNIE. Równie „praktucznie” byłoby zastąpić te napisy innymi, bezbłędnymi.
oprac. Olaf B.

Najnowsze artykuły w tym dziale Bądź na bieżąco, zamów newsletter