Trzeba mieć szczęście

2
30.01.2004
Centrala telefoniczna w Zakładach Mechanicznych nie działa prawidłowo, informował Głos Wybrzeża z 30 stycznia 1954 r
Od dłuższego czasu centrala telefoniczna Zakładów Mechanicznych w Elblągu nie pracuje należycie. Pomimo że sygnał wywoławczy wskazuje, że nie jest ona zajęta, obsługa centrali nie odpowiada. „Trzeba mieć szczęście” – mówią zdenerwowani interesanci, który godzinami nieraz nie mogą otrzymać połączenia z potrzebnym działem zakładów. Zdaje się jednak, że za dużo „szczęścia” posiada sama obsługa centrali, której pracy nie kontroluje kierownictwo administracyjne zakładów. Warto pomyśleć o usprawnieniu pracy centrali telefonicznej w kluczowym zakładzie naszego miasta.
oprac. Olaf B.

Najnowsze artykuły w tym dziale Bądź na bieżąco, zamów newsletter

A moim zdaniem...

Ciekawe czy centrala obsługiwała ISDN i udostępniała prezentację numeru przychodzącego :-)?
MARECKI (2004.01.30)

info

0  
  0
Czyli te problemy trwaja nadal !
(2004.01.30)

info

0  
  0