Sprawa telefonu

22.12.2001
Zarząd PSS, który dotychczas żywo reagował na nasze notatki, nie wątpliwie zajmie się tą sprawą, donosił Dziennik Bałtycki z 22 grudnia 1951 r.
Utarł się zwyczaj, że każda kawiarnia, posiadająca telefon, udostępnia korzystanie z niego gościom. Zwyczaj ten, niestety, nie przyjął się w elbląskiej „Tęczy”, której personel tłumacząc się zarządzeniem PSS nie pozwala gościom korzystać z telefonu. Wiemy, że w pomieszczeniu, w którym znajduje się telefon jest magazyn, ale wiemy także i o tym, że znajduje się tam również wybite w murze okno wychodzące na korytarz, w którym z powodzeniem mógłby stanąć aparat telefoniczny. Zarząd PSS, który dotychczas żywo reagował na nasze notatki, niewątpliwie zajmie się tą sprawą, bowiem to niewielkie usprawnienie umożliwi gościom korzystanie z telefonu bez wchodzenia do magazynu, z drugiej strony kelnerki przestaną być narażone na złośliwe uwagi ze strony gości.
oprac. Olaf B.

Najnowsze artykuły w tym dziale Bądź na bieżąco, zamów newsletter