Licznie przybywający w okresie letnim turyści, skarżą się na brak informatora na dworcu głównym PKP w Elblągu.
Przyjezdni z innych terenów, często nie znający Elbląga, na próżno starają się zasięgnąć informacji np. w sprawie dogodnego połączenia pociągów itp. Jeśli natomiast zwrócą się do kasy z prośbą o uzyskanie informacji, najczęściej słyszą odpowiedź – „tu nie informacja”, natomiast dyżurny ruchu, który zresztą stara się informować wszystkich zwracających się do niego pasażerów, nie zawsze dysponuje czasem, by udzielać wyczerpujących i licznych informacji.
W Elblągu czynny jest „Orbis” udzielający tego rodzaju informacji, ale należy pamiętać, że wielu pasażerów przyjeżdża po południu, wieczorem, a także w późnych godzinach nocnych w porze kiedy placówka „Orbisu” już jest nieczynna.
Dlatego należałoby, aby PKP w Elblągu pomyślałoby o swoich pasażerach i uruchomiły w sezonie okienko, w którym licznie przybywający do naszego miasta podróżni, mogliby zasięgnąć wyczerpujących informacji.
Najnowsze artykuły w tym dziale
Bądź na bieżąco, zamów newsletter