Już w dniu 30 października hotel PBP Orbis w Elblągu wykonał roczny plan usług pierwszy wśród wszystkich hoteli orbisowskich w Polsce.
Dzięki pracy całej załogi, elbląski hotel postawiony został na wzorowym poziomie i może być przykładem dla innych tego rodzaju placówek. Czystość, uprzejmość i szybkość obsługi, to zadania realizowane przez wszystkich pracowników.
Najwymowniej o pracy hotelu świadczy książka życzeń i zażaleń. Na kilkudziesięciu stronach widnieją prawie same pochwały, z których duża część zamieszczona jest w językach obcych. Obok pochwał w języku francuskim gościa z Haiti, znajduje się życzenie wykonania planu koreańskiego gościa. Po serdecznych pochwałach w języku chińskim dużo uznania wyraża pracownikom nestor sceny polskiej, Ludwik Solski.
Nic też dziwnego, że przy takiej pracy, placówka elbląska zdobyła w całym kraju jak najlepszą opinię.
Na wyróżnienie zasługują ponadto portierzy hotelowi, zawsze uprzejmi i chętnie udzielający informacji.
Najnowsze artykuły w tym dziale
Bądź na bieżąco, zamów newsletter