26
20.05.2004

A moim zdaniem... (od najstarszych)

Pokazuj od
najnowszych
Największe
emocje
Ustalmy, że zasady obrotu gruntami pod centra handlowe a generalne zasady wolnego rynku to dwie odrębne dziedziny skoro decyzję o tym czy "wpuścić" inwestora czy też nie podejmują urzędnicy: skoro tak to chyba mozna to uwarunkować od najkorzystniejszej oferty wpływającej do "miasta": Auchan w Bydgoszczy w ramach jak mówisz "przymusu" musiało za 20mln przebudować rondo - łożenie w postaci linii autobusowej wydaje się oczekiwaniem niezbyt wygórowanym.
Osoba Prywatna (2004.05.20)

info

0  
  0
A ja jestem za tramwajami.Zobaczcie co dzieje się na naszych drogach - jakie one są rozbite !To międzi innymi zasługa autobusów.Nasze drogi nie są do takich ciężarów przystosowane.Poza tym zobaczcie z jaką prędkością jeżdżą po naszych drogach autobusy.To zawalidrogi miejskie.Gadałem kiedyś z kierowcą dlaczego tak jeżdżą - podobno mają tak rozkłady ułożone.Jak pojedzie szybciej to nie zmieści się w grafiku.Często rowerem jest dużo szybciej.
peter (2004.05.20)

info

0  
  0
Cała ta zabawa z tramwajami ma kosztować miasto 60 milionów, za te pieniądze mozna zmodernizować główne drogi (Robotniczą, Browarną, Dąbka i Królewiecką) oraz wyremontować pozostałe. Przewoznicy powoli zmieniają autobusy na nowe, a tory jak się położy to amen. Można je ewentualnie pociągnąć tylko do góry Ogólnej i wzystko. Teraz od Hiper do dworca jedzie się tramwajem 45 minut, a autobusem 15.
kierowca bombowca (2004.05.21)

info

0  
  0
lentyl: jakie tramwaje w olsztynie?? tam cos takiego nie istnieje :P....hyh..
Olsztyniak (2004.05.21)

info

0  
  0
http://www.ryano.net/iraq/?910421 tylko tyle moge powiedziec............
zniesmaczony... (2004.05.21)

info

0  
  0
Komnikacja jest OK, zarząd czyli ZKM jest do dupy. Zobaczcie tylko na ile firm w Elblągu jest dzielona kasa na komunikację. 1. ZKM, 2. PKS, 3. ALP, 4. PKA, 5. Tramwaje Elbląskie. Nie można utworzyć jednej dużej firmy komunikacyjnej, lub ewentualnie dwóch (bez ZKM)? O ile by się koszty zmniejszyły. W innych miatach ta praktyka jest stosowana z powodzeniem.
fafik (2004.05.21)

info

0  
  0
Koleś co ty gadasz z doświadczenia wiem że z ogólnej na saperów jedzie się z 15-20min,,,,,,, a do dworca podobnie
Tom (2004.05.21)

info

0  
  0
Kierowca bombowca, ty chyba zadko jezdzisz tramwajem ze takie glupoty wypisujesz najdłuższ trase ma tramwaj Nr 1 i przejezdza ta trasę w niecałe 30 min (od petli na Ogólnej do pętli na Druskiej), na linii Nr 4 tarmwaj pokonuje swoj trase w 25 minut, natomiast 3 i 5 srednio w 20 min. Na linii numer 2 tez okolo 25 min. Wiec 45 minut wyssales sobie z palca bo z ogolne do dworca tramwaj jedzie okolo 15 - 20 min. Nie wypowiadaj się wiecej na tematy na ktore nie masz pojecie - prosze!!!!
Makumba (2004.05.22)

info

0  
  0
Po co wydawać pieniądze na budowę linii tramwajowej! Kupcie lepiej nowe autobusy i obniżcie ceny biletów, bo bilety/ zwłaszcza miesięczne/ są zdecydowanie za drogie.
LJ (2004.05.22)

info

0  
  0
Kierowca bombowca to pseudonim kochanka Renaty Begger!
Alojzy (2004.05.23)

info

0  
  0