A moim zdaniem... (od najstarszych)
Pokazuj od
najnowszych
najnowszych
Największe
emocje
emocje
Abstrachując od przyjętego rozwiązania skandaliczny jest sposób prowadzenia prac drogowych. Panie prezydencie, może sam by się Pan przejechał cywilnym samochodem i sprawdził, jak świetnie oznakowane są roboty drogowe np. na płk.Dąbka przy rynku, gdzie kierowcy chcący skręcić w lewo na wysokości rynku dostrzegają barierki i zakaz skrętu ( a mieli nie jeździć na pamięć...) i wymuszają wjazd. Tak samo są zaskakiwani objazdem na Brzeskiej i Robotniczej. Może pogoniłby Pan towarzystwo adoracji z inżynierii ruchu, skoro tak Pan broni ich roziązań ( proszę mi wierzyć, duzo jeżdżę i są rzeczywiście innowacyjne w skali kraju), za brak właściwego oznakowania prac? Jest to NOTORYCZNE, ostatnio przy budowie mostu i hipernowej znaki nie mówiły nic o aktualnym stanie prac i od początku do końca były takie same.
Jeśli samochód się zepsuje na którymś z tych przewężeń to NIE PROBLEM!!! - droga jest na tyle stroma, że wystarczy raz pchnąć i jak się auto rozpędzi, to może nawet poprzez Brzeską i przez sam nowy most UE przejedzie.. chocież też nie wiadomo, bo taki też jakiś wąski :)
... i jeszcze konkretny przykład: skrzyżowanie ul. Królewieckiej i Kościuszki (przy Szpitalu Miejskim) - autobus wjeżdżający w ul. Kościuszki na zakręcie za pasami zawsze musi najechać na krawężnik tylnym kołem, albo też zatrzymać się aby wyminąć jadący z przeciwka, bo taki jest zakręt, jak wąskie są choryzonty twórcze naszych projektantów.
Tu nie ma na co czekać. To jest jedna wielka lipa. Obecnie Brzeska jest węższa, niż ta pozostawiona przez Niemców w 1945 r. I to nazywa się nowoczesnym rozwiązaniem. Zobaczymy, co się będzie działo zimą, jak spadnie więcej śniegu. Ktoś napisał, że Brzeską poszerzono i środkiem dodano wysepki. Od strony budynków z parzystą numeracją ulica została zwężona o ok. 1 m, a nie poszerzona. W piwnicy przy Brzeskiej 16 widziałem pokazywane mi przez mieszkańca pęknięcia murów fundamentów. Ciekawe, czy brano to pod uwagę budując drogę tranzytową. Przecież te budynki wibrują przy tym ruchu, jaki teraz się odbywa tą ulicą, a co będzie po skończeniu przebudowy? Popieram wszystkie komentarze poprzedników. Już nigdy więcej nie dostanie Pan mojego głosu - panie Słonina. Ani Pan, ani pańskie ugrupowanie. Czas na zmiany.
Proponuje zamknąć ruch na zawsze do pokoju prezydenta!
Ludzie dlaczego wybraliście takiego prezydenta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ludzie tu trzeba coś zorganizować tak dalej być nie może .To sa kpiny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Co do Brzeskiej pewnie przesada z tak szerokimi przewężeniami. Podobnie jak idiotyczne są dodatkowe "uliczki" dla samochodów skręcających w prawo na skrzyżowaniu przy pl. Jagiellończyka (z Teatralną i Nowowiejską)! Rozbijają płynność przejścia pieszych, którzy nagminnie i tak przechodzą przez te "uliczki" na czerwonym świetle. A czy pomagają w płynności ruchu samochodów skręcajacych w prawo - śmiem wątpić. Za to kilkadziesiat metrów dalej, już w ciągu ul. 12 lutego jest szalenie kolizyjne skrzyżowanie z dojazdem do ul. Królewieckiej (przy "Świecie Dziecka"). Tam nie ma tygodnia, żeby nie było stłuczki i nie ma miesiąca, aby nie był potrącony pieszy! Ulicę przebudowywano, ale ani wysepki dla pieszych, ani specjalnego oznakowania przejścia, nie mówiąc już o żółtych, migających światłach! Aż dziw, że ofiary wypadków z tego skrzyżowania nie pozywają władz miasta do sądu o odszkodowania!
Proponuje abyście wszyscy sie rzeczywiscie zamkneli i poczekali do końca. A jeśli chodzi o Gdansk, bo ktoś tutaj coś wspomniał. przecież ich system drogowy to jeden wielki burdel za przeproszeniem.......