40
17.04.2003

A moim zdaniem... (od najstarszych)

Pokazuj od
najnowszych
Największe
emocje
Aborygenie: Zgodze sie z toba - jednak ta cala zawierucha powoduje ze zapominamy o jednostce ktora faktycznie powinna byc najwazniejsza. Sposob dzialania organow panstwowych to wlasnie wynik dzialania spoleczenstwa (ktore niejako przez swoich przedstawicieli teworzy wszelkie systemy prawne) - kazdy poprostu mysli o sobie - mysli o tym jak sie bronic jak uniknac czegos jak cos zlikwidowac a nie jak zmienic sytuacje tak zeby nigdy ona junz nie zaistaniala. Czako i inni "sprawiedliwi msciciele": Wiekszosc z was jak by wam faktycznie postawic czlowieka i dac do reki bron nie mniala by odwagi nacisnac na spust - pamietajcie ze jestesmy przede wszystkim ludzmi - takimi samymi - uznawanie kogos za lepszego czy gorszego to tez forma obrony samego siebie - nauczmy sie postepowac z ludzmi a nie wymachiwac im kijkiem i czekac az ktos ich nam z przed oczu zabierze - zrozumcie ze my sami ich tworzymy - zmienmy siebie a inni tez sie zmienia - to takie proste
madrala (2003.04.19)

info

0  
  0
Zgadzam się z chemicznym Ali ,zdjecia wszystkich pedofili,którzy byli skazani prawomocnym wyrokiem winny znajdować się na stronach internetowych,mało tego albumy z tymi zdjeciami powinny być w szkołach i przedszkolach
olo (2003.04.19)

info

0  
  0
Obrońcy inności zapominają, że jeśli jej skutkiem jest przestępstwo i czyjaś krzywda, to kara, jak za każdą zbrodnię musi być nieuchronna. Ja nigdy nie prześladuję nikogo za inność i jestem przeciw wszelkiej dyskryminacji. Ale - na listość boską - odróżniajmy chorobliwe skłonności /chemia?, hormony?/ od przestępczych czynów! Homoseksualiści nie krzywdzą nikogo, jeśli są z sobą z wyboru, tak jak pary hetero. Pedofil, który g w a ł c i dziecko, jest przede wszystkim przestępcą. Zgwałcenie dorosłej osoby jest /bardzo słusznie/ zagrożone wysoką karą , a skrzywdzenie dziecka powinno być ukarane potrójnie. Dopóki medycyna - w tym psychiatria - jest bezradna w tej sprawie, wszelkie "wampiry", a do nich zaliczam też pedofili, powinno się skutecznie izolować. Uważam, że zgwałcenie dziecka jest jedną z najbardziej odrażających zbrodni.
szeba (2003.04.20)

info

0  
  0
Rzeczpospolita podaje brutalne szczegoly dokonanych gwaltow. Wyjasnieniem niskiego wyroku moze tez byc fakt, ze zbrodniarz jest pasierbem znanego elblaskiego adwokata.
zza miedzy (2003.04.21)

info

0  
  0
czako i madrala...macie oboje rację, niestety z Waszych polemik wynika że temat jest bardziej skomplikowany niz się mogło by wydawać... Pani matko.....pani poglądy to juz mocna przesada...dzieki takim osobom jak Ty w swiecie ciagle zamiast mądrości i racjonalności rozsiane są obłuda, nietolerancja, ślepa ideologia, uprzedzenia itp, bo tym czym sie kierujesz na pewno nie jest miłość..ponieważ osoba która kocha z natury jest dobra, a dobra osoba na pewno z takim tekstem by nie wyleciała. Zabrzmiałas jak osoba zboczona, zazdrosna a nie jak kochajaca!!!!Nie odpisuj bo nie chcę z toba nawet dyskutować. A co do sedna sprawy: zbrodnia była, należy ukarać ale nie mścic się!!! Potrzeba jest szerszej dyskusji jak temu problemowi zaradzić. P.S. osobiście znam jedna matke, która pilnuje swoich 2 córeczek nastoletnich jak oka w głowie i pyta się o każdego chłopca który z nimi przebywa, ale sama za przeproszeniem gździ się z kochankami, kiedy mąż wyjedzie, że az cały blok się trzęsie, a córeczki w tym czasie śpia obok w pokoju. Należy własnie takiej obłudy się wystrzegać!!! Pozdrawiam wszystki dobrych szczerych ludzi :)
Mr. X (2003.04.22)

info

0  
  0
Ze zgrozą przeczytałem te komentarze. Pomijając trudną do strawienia nonszalancję w stosowaniu znaków interpunkcyjnych i diakrytycznych ( kto potrafi posługiwac się słownikiem , niech sobie sprawdzi , co to znaczy ) , miałkość poglądów i ich niejasność wprost zbijają z nóg. Z wszystkich opnii jedynie komentarz Szeby charakteryzuje się zrównoważeniem emocjonalnym, obiektywnością i sensem. Na pedofilię rad jest kilka: trwała izolacja sprawcy od społeczeństwa ( i nie p.... tutaj o humanitaryzmie , tylko pomyślcie o tym , co przeżyły te dzieci ) , chemiczna kastracja ( w Polsce nie jest stosowana) , próby terapii ( właśnie tylko próby , bo pedofilia jest tak trwale wbudowana w strukturę osobowości , że praktycznie nie jest możliwa zmiana terapeutyczna ). No i starać się pilnować dzieci - choć nigdy nie uda się nam całkowicie uchronić ich przed brutalnością życia. Z poważaniem
KL (2003.04.22)

info

0  
  0
KL: KLap, KLap, KLap...- to oklaski za Twoja wypowiedz. A tak poza tym, to krytykujesz nasza dyskusje (rozumiesz sens tego slowa?), a sam nic madrzejszego, co dotychczasowi rozmowcy, nie powiedziales. Czyli tak jak sie wszyscy obawialismy ; na to nia ma madrych, na to sa kary!
czako (2003.04.22)

info

0  
  0
Po co publikować zdjęcia zwyrodnialców? Tylu ludzi jest do siebie podobnych. Można kogoś niewinnego skrzywdzić. Najlepszym rozwiazaniem byłaby całkowita izolacja. Uważam nawet, że osiem lat więzienia nie uleczy człowieka z mysli zbrodniczych. Alkoholik całe zycie będzie alkoholikiem (nawet gdy juz nie pije), tak samo seryjny morderca, czy pedofil pozostanie nim do końca życia. Może nie zrobi nic złego, ale to zawsze bedzie tkwiło w jego psychice i nagle może zechcieć zrzucic ciężar stawiajac wszystki na jedną kartę.
iza (2003.04.22)

info

0  
  0
tak Izo - masz racje ! Podchodzisz do tego racjonalnie i mądrze toteż fajnie ze sie wpisałas tutaj :) a panu od interpunkcji podziekujemy..my nie jestesmy godni z tak "madrym i wyuczonym" człowiekiem rozmawiać. Niestety popełnilismy błąd. Zamiast uganiac się za słownikiem, korzystalismy z życia i wiedzy praktycznej :) Oj przykro nam..jak nam wybaczysz to zrobimy zrzutke dla Ciebie na nowy słownik i kredki gratis będą :) :) :)
Mr. X (2003.04.23)

info

0  
  0
PRZEKAZAC GO RODZICOM.
EMI (2003.05.16)

info

0  
  0