78
23.04.2012

A moim zdaniem... (od najstarszych)

Pokazuj od
najnowszych
Największe
emocje
Co Tydzień inne logo :D Tyle spraw w tym mieście czeka na finansowanie a prezydent zajmuje i wydaje pieniądze na takie gó*** Panie prezydencie zajmij się bieda w tym mieście bo sam marketing (i to jeszcze nie udolny) nie pomoże zajmij się realiami a nie wyrzucasz pieniądze w błoto - plany stadionu przy wschodniej - błoto, nowe logo - błoto, Aqua park - błoto, galerie handlowe - błoto, ciekawe ile nas kosztowało to co pozostało rozbabrane (kocie łby) po niby porto 55 - błoto.
(2012.04.24)

info

0  
  0
Ale LANS na rowerku był. Czy kasa za białę szmaty wróci do budzetu miasta? Pewnie NIE. Cięzko ma Nowaczyk, ale niech wie, że patrzymy mu na ręce bo żyje z naszej kasy. Tak, Tak z naszej kasy żyje.
śkoda suber B (2012.04.24)

info

0  
  0
Grzegorz Nowaczyk - oto przykład człowieka przegranego. Ten facet doskonale zdaje sobie z tego, że nie zostanie wybrany na drugą kadencję więc podejmuje różne takie durne decyzje, nie licząc się z niczym i nikim. Najlepiej wywalić kasę na jakieś durne logo, zasłaniać się opiniami ekspertów z kosmosu po to tylko, żeby chwilę później zdecydować, że to jednak nie to. W końcu durny lud za to zapłaci. Na taczkę chłopie zasłużyłeś.
Corleone (2012.04.24)

info

0  
  0
Od listopada ubiegłego roku monitowałem w ratuszu, że strategia promocji jest realizowana nieprawidłowo. w grudniu było to tematem mojej interpelacji w radnego. 13 lutego (poniedziałek) 2012 r. zaprezentowano założenia programu marki Elbląga na którym głośno mówiłem: Ładne i żadne. W świecie tysięcy informacji i szybkiego przekazu liczą się, ci co się wyróżniają, ci co są inni, oryginalni. ELBLĄG MAJĄC NAJBARDZIEJ GRAFICZNY HERB Z MIAST POLSKI i już stosowany w wielu znakach graficznych elbląskich firm, instytucji, klubów sportowych stowarzyszeń itp. (czyli już jest marką) Wstawcie w przedstawiony znak graficzny zamiast napisu Elbląg inne … . np. Ełk /Słupsk/ odkurzacz/ sokowirówka/ motor/firma maklerska/ firma transportowa czy Centrum Wolontariatu. .. dziwne wszytko pasuje pod ten znak? Ten projekt bez przeróbek poza wymiana słowa ELBLĄG możemy sprzedać Ełkowi, Koszalinowi, Słupskowi czy Pasłękowi i będzie pasował. Nic w nim oryginalnego. Idea "Elbląg przyspiesza" jest fajna, ale to za mało. Jesteśmy biednym miastem i nie stać nas na budowanie marki od początku. Taka jest prawa. .. bo na taka akcje promocyjne potrzeba ogromnych pieniędzy, by była skuteczna. A połowiczna nie ma sensu. Smuci mnie, że od lat władze naszego miasta nie słuchają głosu mieszkańców. Tak jak gdy zatwierdzano przez lata, złe, rujnujące budżet miasta projekty (np. na wyspę spichrzów) Teraz miasto się musiało z nich wycofać ponosząc ogromne straty finansowe.
WojŁawrynowicz (2012.04.24)

info

0  
  0
Woj. .. wyluzuj chłopie wyluzuj za dużo miejsca zajmujesz. Przecież ty z PO jestes lub byłes, wyluzuj. I kto za to wszystko znowu zapłaci?
szkoda gadać (2012.04.24)

info

0  
  0
Wydział Komunikacji Społecznej ma złą strukturę organizacyjną i zatrudnia niekompetentne osoby; czy ktoś w końcu podejmie męską decyzję w tej sprawie?
(2012.04.24)

info

0  
  0
Jeżeli maja nastąpić zmiany w logo i promocji to bardzo dobrze. Robienie błędów jest nie jest fajne. Ale dużo gorsze jest nie przyznawanie się do tego i trwanie dalej w błędzie. Mam nadzieje że wyciągnięte zostaną wnioski i w przyszłości ratusz i aktywni mieszańcy miasta będą razem działać na rzecz rozwoju Elbląga. Pierwszy sprawdzian to prace nad strategią rozwoju Elbląga. I jak na razie wygląda to obiecująco. Życzę powodzenia prezydentowi i nam mieszkańcom przy tworzeniu tego dokumentu, bo jest on kluczowy dla rozwoju Elbląga.
WojŁawrynowicz (2012.04.24)

info

0  
  0
Strategia 2012,wymiana Logo na Parkomaty ----- kasa, kasa, mieszkańcy tylko przed wyborami. arogancja ludzi rządzących nie zna granic.
(2012.04.24)

info

0  
  0
fascynuje mnie rola lokalnego dziennikarza, który już dawno przestał informować a jak widzimy doradza władzy by nie powiedzieć poucza
(2012.04.24)

info

0  
  0
"Myślę, że ogłoszenia konkursu na logo i hasło promocyjne miasta. " Cóż za błyskotliwość i bystrość umysłu. To byłoby straszne, przyznać się, że ktoś o tym pana, panie 'redaktorze' (że tak pozwolę sobie zażartować) poinformował.
(2012.04.24)

info

0  
  0