UWAGA!
[X]lub zarejestruj konto na portElu.
Od listopada ubiegłego roku monitowałem w ratuszu, że strategia promocji jest realizowana nieprawidłowo. w grudniu było to tematem mojej interpelacji w radnego. 13 lutego (poniedziałek) 2012 r. zaprezentowano założenia programu marki Elbląga na którym głośno mówiłem: Ładne i żadne. W świecie tysięcy informacji i szybkiego przekazu liczą się, ci co się wyróżniają, ci co są inni, oryginalni. ELBLĄG MAJĄC NAJBARDZIEJ GRAFICZNY HERB Z MIAST POLSKI i już stosowany w wielu znakach graficznych elbląskich firm, instytucji, klubów sportowych stowarzyszeń itp. (czyli już jest marką) Wstawcie w przedstawiony znak graficzny zamiast napisu Elbląg inne … . np. Ełk /Słupsk/ odkurzacz/ sokowirówka/ motor/firma maklerska/ firma transportowa czy Centrum Wolontariatu. .. dziwne wszytko pasuje pod ten znak? Ten projekt bez przeróbek poza wymiana słowa ELBLĄG możemy sprzedać Ełkowi, Koszalinowi, Słupskowi czy Pasłękowi i będzie pasował. Nic w nim oryginalnego. Idea "Elbląg przyspiesza" jest fajna, ale to za mało. Jesteśmy biednym miastem i nie stać nas na budowanie marki od początku. Taka jest prawa. .. bo na taka akcje promocyjne potrzeba ogromnych pieniędzy, by była skuteczna. A połowiczna nie ma sensu. Smuci mnie, że od lat władze naszego miasta nie słuchają głosu mieszkańców. Tak jak gdy zatwierdzano przez lata, złe, rujnujące budżet miasta projekty (np. na wyspę spichrzów) Teraz miasto się musiało z nich wycofać ponosząc ogromne straty finansowe.
WojŁawrynowicz