A moim zdaniem... (od najstarszych)
Pokazuj od
najnowszych
najnowszych
Największe
emocje
emocje
a ciekawe jak w bema wjadą dwa pasy ruchu hahaha i korek barany
no to pojechali byle jak byle szybko oddane oddane za rok poprawki hahahaha
bastek-Po wyborach Pan Slonina na pół etatu bedzie kierowal ruchem.
ale kiełbasa
po co byla ta inwestycja ???? coś sie znaczaco zmienilo ??? NIE Poprawiła się przepustowość w centrum??? NIE Są nowe miejsca parkingowe ??? NIE WYDANE BEZ SENSU PIENIADZE??? TAK chyba jedyny plus tej inwestycji to nowe szyny na kilkudziesięciometrowym odcinku. SŁONINA ŻEGNA SIĘ Z MISZKAŃCAMI NASZEGO MIASTA TA INWESTYCJĄ JHAKO PREZYDENT ELBLĄGA. TA CAŁA INWESTYCJA TO JEDNA WIELKA PORAŻKA, PODOBNIE JAK MODRZEWINA - NA CAŁE SZCZĘŚCIE DLA ELBLĄGA rządy komunistyczne w mieście kończą się lada moment
Nasz Włodarz stał i się przyglądał. .. .. widziałem. Robił to dzisiaj po 13.00.Proponuję, żeby stanął tam jutro o 7.30.Niech mi ktoś powie jaką korzyść mamy z tego cudownego rozwiązania!!!!!
@ E-g: Naprawdę się ośmieszam twierdząc, że centrum powinno być bardziej dla ludzi niż dla samochodów? Akurat przez ostatnich kilka lat mieszkałem w mieście 5x większym niż Elbląg i tam korki były też odpowiednio kilkakrotnie większe. Temat jest obszerny: jeśli masz ochotę go podrążyć to szybko się dowiesz, że bezustanna rozbudowa dróg w miastach niekoniecznie pomaga zmniejszać korki - paradoksalnie mogą się one robić coraz większe! Nie porównuję Elbląga z metropoliami typu Nowy Jork czy Londyn, ale ogólnoświatowa tendencja jest w kierunku ograniczania ruchu samochodowego. Zauważ, że Elbląg to stosunkowo nierozległe miasto (z Ogólnej przy Ogrodach do Grunwaldzkiej jest raptem 3,5 km) i wygodnie można byłoby się po nim poruszać w większym stopniu korzystając z komunikacji miejskiej, rowerów czy nawet na piechotę. No ale to niestety wymaga zmiany mentalności. Nie mówię, żeby w ogóle nie korzystać z samochodów (bo sam korzystam), ale w dzisiejszych czasach myślenie o samochodach nie powinno dominować w myśleniu o rozwoju urbanistycznym. W tym konkretnym przypadku żałuję, że plac zamieniono na jezdnie zamiast zrobić tam "coś" przyjaznego dla mieszkańców poruszających się per pedes.
HIT ROKU 2010 :http://www.youtube.com/watch?v=cmYy7REexxw&feature=related
Myślę że po skończeniu całkowicie remontu zginą te ograniczenia do 40!!!!! Paranoja
Myślę że po skończeniu całkowicie remontu zginą te ograniczenia do 40!!!!! Paranoja