61
25.03.2010

A moim zdaniem... (od najstarszych)

Pokazuj od
najnowszych
Największe
emocje
Panie Jerzy Kulas, ten statek nie miał 2,1 zanurzenia a 1,4m !!! przy 2,1 nikt nie wjedzie !!! sam Pan poczytaj zanim coś napiszesz!!!
wyrywny (2010.03.26)

info

0  
  0
za 491 mln to ja sam ten przekop zrobie !! mogę zacząć kopać już dzis!! za 2 tygodnie będzie gotowy! poproszę o kontakt. .
bezrobotny (2010.03.26)

info

0  
  0
Jestem Niemcem wybacie mi bledy ortograficzne wyjechalem z kraju majac 2,5 roku, ok a teraz do merytoryki. Ludzie drodzy Polacy szanowni elblazaninie!! poporostu spolczuje wam ze posrod was sa ludzie przeciwni rozwojowi wlasnego kraju czy nawet miasta, wiem tylko jedno gdyby rosjanie niemcom wywyneli taki numer(blokada konalu) to odrazu zaczeli by kopac przejscie wodne po swojej stronie, a tu jeszcze sa tacy co sie zastanawjaja i kryktykuja ta inwestycje jestescie przykladem ze POLAK NIE JEST NAWET MODRY PO SZKODZIE!!ale naiwnosc raz was blokowano i znajac ruskich jeszcze nieraz tego szantazu gospodarczego wobec was uzyja, przez takich ludzi przeciwnych inwestycji, nietylko jest elblag zagrozony( blokada marska )ale i miasteczka przy zalewie wysl, jak ma sie rozwijac turystyka z ogromnym potencjalem jaki ma frombork gdy za rok znowu odbije palma rosjanom? o jakim zagrozeniu ekologicznym mowice, przecierz zalew wyslany jest tak zanieczyszczony ze co roku niewolno ludzia sie w nim kompac!! od lat 70 tych jest w tym akwenie kleska ekologiczna jak chodzi o czystosc wody, a tu bzdury ze zmnieni sie woda zasolenie i inne idiotyzmy bez logiki stawjane !! Boze ludzie tam jest naprawde wielki potencjal rozwojowy, piekna przyroda, brakuje jedynie czystosci zalewu odpowiedniej infrastruktury i bezkolizyjnego dostempu do baltyku jako jedyna droga gwarancyjna bezstresowe planowanie rozwoju turystyki dla polskiej czesci tego akwenu bez paczenia na sasiada ze jutro znowu nam dzwidobaltyku zamkna
(2010.03.26)

info

0  
  0
No pięknie terazniemcy będanas buntować przeciwko Rosjanom! scenariusz juz przerabiany.
(2010.03.26)

info

0  
  0
Her Niemiec. Rosjanie nigdy nie blokowali ani żeglugi na linii Elbląg -Kaliningrad ani na linii Elbląg-Gdańsk przez cieśninę Pilawską. Tysiące ton odlewów i konsteukcja spawana wyprodukowanych w Zakladach Mechanicznych Zamech tą wlaśnie drogą opuściło na barkach Elbląg i po przeładowaniu na statki morskie dotarło do Chin, Indii itd. Na dzień dzisiejszy też nie ma problemu z korzystaniem z toru wodnego po rosyjskiej stronie Zalewu. Problemem są koszta takiego transportu. Meble produkowane w pobliżu Elbląga są transportowane do Kaliningradu samochodami cięzarowymi od producenta do odbiorcy w systemie dor-dor od drzwi do drzwi. Nawet jeżeli samochód stoi na granicy trzy dni to i tak wychodzi o polowę taniej i predzej niż przeladowywać meble w porcie Elbląg na barka a potem w porcie Kaliningrad na ciężarówka. Zalew Wiślany nie można porownywać z rzeka Ren gdzie towar plynie 1000 kilometrów. Na taki krotki odcinek przeladunki nie oplaca się. Jak Pan kupi w Elblągu tysiąc stołów i tysiąc wersalek to ja panu mogę przywieżć do Berlina najpierw ciężarowka potem barka potem statek potem znowu barka ale Pan nie będzie chcial bo cięzarówki Elbląg-Berlin taniej. Blokada Cieśniny Pilawskiej przez Rosja to nieprawda, tak klamią polska faszysta.
Hero (2010.03.26)

info

0  
  0
Szanowny Her Hans , przede wszystkim mam duże wątpliwości, że Pan jest Niemcem, ponieważ znałby Pan historię tego regionu, po drugie podpisałby się Pan pod wypowiedzią. A teraz do faktów, proszę podać dokument, który mówi, że Rosjanie po 1990 zakazali pływać polskim statkom i jednostkom sportowym. To „Polacy” blokowali żeglugę proszę przeczytać przepisy na stronie kliknij tu http://rafzen.pl/Kulas/przepisyurzedumorskiego.html Zgadzam się z Panem,że zalew to klęska ekologiczna. Mam nadzieję, że Pan przyczyni się do pozyskanie środków na jego oczyszczenie. A przekop będzie ale nie w Skowronkach lecz tam gdzie Niemcy to zaplanowali. Z poważaniem mgr inż. Jerzy Kulas
Jerzy Kulas (2010.03.26)

info

0  
  0
unia daje kase na pola golfowe w Portugalii a nie moze przekopu sfinansowac? dziwne. .. poza tym cena wzieta z ksiezyca - Chinczycy zrobia to za polowe tej kwoty.
ArnoldUPR (2010.03.26)

info

0  
  0
Panie magister K. Ten czlowiek napisal ze wyjechal z kraju majac 2,5 roku, prosto z logiki wywnioskowac ze jego rodzice sa z elblaga jak on sam, z tego powodu zapewne zna hist, regionu.
elb27 (2010.03.27)

info

0  
  0
A co z deweloperką nad zalewową ? Czy żaden inwestor nie chce budować nad zalewem dostosowując do tego przy-spółdzielczą marinę? Tak pewnie się stanie - naturalny ruch jak w chociażby w Gdańsku lub Dalmorze w Gdyni. Wtedy ruch żaglówek wzrośnie, interes się kręci. .. .przekop potrzebny. Tylko dlaczego nie zainteresować inwestorów budowlanych przekopem? W końcu z Suchacza do Elbląga jedyne 11km, a można już zacząć w Nabrzeżu. I to jest pan Krzysiu Jarzyna ze Szczecina. Dziękuję
eskobedo (2010.03.30)

info

0  
  0
zgadzam sie z przedmowcami, tj panem kulasem a takze aborygenem miejscowym. .. .. tak narazie, to przekopmy sobie ogrodki, dzialki i to tez bedzie sluzyc rekraacji- tak jak tej panience mlodej, dla ktorej zabraklo prezentu, i tak narazie proponowano jej przeklucie uszu!!!
aborygen zamiejscowy(au) (2010.03.31)

info

0  
  0