A moim zdaniem... (od najstarszych)
Pokazuj od
najnowszych
najnowszych
Największe
emocje
emocje
Do Krzyśka! Dobrze, że masz pojęcie o budowie dróg. Szkoda tylko, że nie masz pojęcia o budowie domów. Nikt do tej pory nie robił żadnych badań, czy budynki przy Brzeskiej wytrzymają takie natężenie ruchu i to TIR-ów. Po co takie badania? Przecież pęknięcia widać gołym okiem. Trzeba tylko chcieć to zauważyć. Na budynku Brzeska 10-18 miała być już dawno zakładana klamra wzmacniająca, lecz jakoś administracji to nie wychodzi. Brak pieniędzy. Piszesz o dobru ogółu. Mieszkańcy Brzeskiej to nie jest dla Ciebie nawet ogół? Tylko ta ulica ma tak blisko od jezdni budynki i to w tak złym stanie technicznym. Ulica już jest ciasna, a Ty twierdzisz, że rozładuje korki w mieście. Sam nie wierzysz w to co piszesz. Tej ulicy nie można chyba rozszerzyć w wystarczający sposób zgodnie z przepisami o odległości jezdni od budynków mieszkalnych. I co na to odpowiesz panie Krzysztofie?
Drogi obserwatorze zapewne jesteś mieszkańcem Brzeskiej. Otoż ty znowu nie liczysz się z interesem miasta i innych jego mieszkańców. Co mają powiedzieć ludzie, którzy zamieszkują Rycerską i Tysiąclecia? Poza tym ewidentną winą administracji jest zaniedbanie stanu technicznego budynków. A jeżeli chodzi o szerokosc ulicy Brzeskiej to wystarczy z niej usunąc kilka Roburów, Starów i innych złomów i ulica stanie się szersza. Miasto funkconuje tylko na jednym moście. Pomyślałeś może co by było gdyby awarii uległ most na Warszawskiej hmm... . A tak poza tym skąd wiesz, że badania nie odbyły się... . Kolejnym argumentem jest tranzyt, który nie będzie odbywał się przez całe miasto, lecz przy pomocy nowego mostu. Jak to odciąży ulice Dąbka i Hetmańską. Chyba wystarczy argumentów aby przekonac Cię do koniecznośi istnienia nowego mostu. Pozdrawiam
Panie Krzysztofie. To wcale nie są argumenty. Usunięcie samochodów nic nie da. Dwa TIR-y i tal tylko, tylko się miną. Dzisiaj przeszedłem się Brzeską i widziałem stan jej nawierzchni. Przyjdź i sam zobacz i pomyśl, co się stanie przy przewidywanym obciążeniu ciężkim transportem. Jak chce się puszczać tranzyt w celu odciążenia innych ulic, to trzeba było most budować dalej za miastem - może na wysokości Zawady? Tam mieszkasz? Myślę, że most powinien być dalej w kierunku na Tolkmicko, by ominąć miasto. Wtedy tranzyt miałby sens. Myślisz, że zmasowany ruch przecinający ul. Robotniczą i Dąbka nie będzie paraliżował ruchu? Odnośnie badań stanu budynków, to nie były robione. Gdyby były, to kto normalnie myślący zgodziłby się na takie działanie? A kto zbadał wytrzymałość ul. Brzeskiej, zbudowanej jeszcze przez Niemców w czasach furmanek i bardzo nielicznych samochodów - z pewnością nie TIR-ów.? Dzisiaj też zdarza się, że czasami przejedzie Brzeską jakiś TIR i wiesz co się dzieje? Wszystko w mieszkaniach się trzęsie. Ja nie jestem przeciwko interesowi społecznemu. Jestem tylko przeciwko głupiej gospodarce, bo możliwość tranzytu tą trasą nieczego nie załatwi - na dłużej i trzeba będzie budować nową trasę. Szkoda środków na taką inwestycję. Oooooo!!!! Nie pomyślałem. Dalej na północ nie można stawiać mostu, bo wtedy p. Słonina miałby kłopoty z budową portu morskiego Elbląg. To o to chodzi? Oj p. Krzysztofie. Czy Pan aby napewno jest po stronie spoleczeństwa? Odnoszę wrażenie, że raczej po stronie lokalnej władzy. Mimo to pozdrawiam.
Drogi Obserwatorze. Przecież transport nie będzie odbywał, się tylko ulicą Brzeską. Dla przykładu TIR do browaru nie bedzie jechal przez Brzeską. Tir do Hypernovej bedzie jechal przez Browarną a przez Zawade. A Ulica Brzeska jest na tyle szeroka, że zmieszczą się 3 tiry naraz (2 zatem mieszcza sie swobodnie) A ja mieszkam przy ulicy Odrodzenia 100 metrow od tej ulicy i wiem co się dzieje okolo godziny 15-tej (tez nie jest cicho). Poza tym wszystko wymaga przyzwyczajenia Pozdrawiam