24
28.03.2002

A moim zdaniem... (od najstarszych)

Pokazuj od
najnowszych
Największe
emocje
Do Krzyśka! Dobrze, że masz pojęcie o budowie dróg. Szkoda tylko, że nie masz pojęcia o budowie domów. Nikt do tej pory nie robił żadnych badań, czy budynki przy Brzeskiej wytrzymają takie natężenie ruchu i to TIR-ów. Po co takie badania? Przecież pęknięcia widać gołym okiem. Trzeba tylko chcieć to zauważyć. Na budynku Brzeska 10-18 miała być już dawno zakładana klamra wzmacniająca, lecz jakoś administracji to nie wychodzi. Brak pieniędzy. Piszesz o dobru ogółu. Mieszkańcy Brzeskiej to nie jest dla Ciebie nawet ogół? Tylko ta ulica ma tak blisko od jezdni budynki i to w tak złym stanie technicznym. Ulica już jest ciasna, a Ty twierdzisz, że rozładuje korki w mieście. Sam nie wierzysz w to co piszesz. Tej ulicy nie można chyba rozszerzyć w wystarczający sposób zgodnie z przepisami o odległości jezdni od budynków mieszkalnych. I co na to odpowiesz panie Krzysztofie?
obserwator (2002.04.05)

info

0  
  0
Drogi obserwatorze zapewne jesteś mieszkańcem Brzeskiej. Otoż ty znowu nie liczysz się z interesem miasta i innych jego mieszkańców. Co mają powiedzieć ludzie, którzy zamieszkują Rycerską i Tysiąclecia? Poza tym ewidentną winą administracji jest zaniedbanie stanu technicznego budynków. A jeżeli chodzi o szerokosc ulicy Brzeskiej to wystarczy z niej usunąc kilka Roburów, Starów i innych złomów i ulica stanie się szersza. Miasto funkconuje tylko na jednym moście. Pomyślałeś może co by było gdyby awarii uległ most na Warszawskiej hmm... . A tak poza tym skąd wiesz, że badania nie odbyły się... . Kolejnym argumentem jest tranzyt, który nie będzie odbywał się przez całe miasto, lecz przy pomocy nowego mostu. Jak to odciąży ulice Dąbka i Hetmańską. Chyba wystarczy argumentów aby przekonac Cię do koniecznośi istnienia nowego mostu. Pozdrawiam
Krzysiek (2002.04.05)

info

0  
  0
Panie Krzysztofie. To wcale nie są argumenty. Usunięcie samochodów nic nie da. Dwa TIR-y i tal tylko, tylko się miną. Dzisiaj przeszedłem się Brzeską i widziałem stan jej nawierzchni. Przyjdź i sam zobacz i pomyśl, co się stanie przy przewidywanym obciążeniu ciężkim transportem. Jak chce się puszczać tranzyt w celu odciążenia innych ulic, to trzeba było most budować dalej za miastem - może na wysokości Zawady? Tam mieszkasz? Myślę, że most powinien być dalej w kierunku na Tolkmicko, by ominąć miasto. Wtedy tranzyt miałby sens. Myślisz, że zmasowany ruch przecinający ul. Robotniczą i Dąbka nie będzie paraliżował ruchu? Odnośnie badań stanu budynków, to nie były robione. Gdyby były, to kto normalnie myślący zgodziłby się na takie działanie? A kto zbadał wytrzymałość ul. Brzeskiej, zbudowanej jeszcze przez Niemców w czasach furmanek i bardzo nielicznych samochodów - z pewnością nie TIR-ów.? Dzisiaj też zdarza się, że czasami przejedzie Brzeską jakiś TIR i wiesz co się dzieje? Wszystko w mieszkaniach się trzęsie. Ja nie jestem przeciwko interesowi społecznemu. Jestem tylko przeciwko głupiej gospodarce, bo możliwość tranzytu tą trasą nieczego nie załatwi - na dłużej i trzeba będzie budować nową trasę. Szkoda środków na taką inwestycję. Oooooo!!!! Nie pomyślałem. Dalej na północ nie można stawiać mostu, bo wtedy p. Słonina miałby kłopoty z budową portu morskiego Elbląg. To o to chodzi? Oj p. Krzysztofie. Czy Pan aby napewno jest po stronie spoleczeństwa? Odnoszę wrażenie, że raczej po stronie lokalnej władzy. Mimo to pozdrawiam.
obserwator (2002.04.06)

info

0  
  0
Drogi Obserwatorze. Przecież transport nie będzie odbywał, się tylko ulicą Brzeską. Dla przykładu TIR do browaru nie bedzie jechal przez Brzeską. Tir do Hypernovej bedzie jechal przez Browarną a przez Zawade. A Ulica Brzeska jest na tyle szeroka, że zmieszczą się 3 tiry naraz (2 zatem mieszcza sie swobodnie) A ja mieszkam przy ulicy Odrodzenia 100 metrow od tej ulicy i wiem co się dzieje okolo godziny 15-tej (tez nie jest cicho). Poza tym wszystko wymaga przyzwyczajenia Pozdrawiam
Krzysiek (2002.04.06)

info

0  
  0